بورس پرس
1399/11/21
08:59
مرکز تحویل مستقیم محصولات سایپا به مشتریان افتتاح شد/افزایش ۵۰ درصدی

مرکز تحویل مستقیم محصولات سایپا به مشتریان و موزه محصولات قدیمی و تاریخی پارس خودرو با حضور مدیرعامل این گروه خودروسازی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، جواد سلیمانی در مراسم افتتاح مرکز تحویل مستقیم محصولات سایپا به مشتریان و موزه محصولات قدیمی و تاریخی پارس خودرو تکریم مشتریان را از اولویت های اصلی گروه برشمرد و گفت: در سایپا شرایط برای همه مشتریان باید به نحوی باشد که بتوانند به راحتی محصول خریداری شده را تحویل بگیرند.


وی افزود: بر همین اساس زیرساختی برای تحویل مستقیم خودرو به مشتریان ایجاد شده که بسیار مناسب است و با حداقل زمان و با شرایط مناسب خودرو تحویل مشتری می شود.


سلیمانی با اشاره به ضرورت افزایش کیفیت محصولات ادامه داد: در گذشته بعضی از محصولات دارای مشکلات کیفی بود اما برای خودروهای جدید فرآیندی طراحی و اجرا خواهد شد که محصولات آماده تحویل به مشتریان با حداکثر کیفیت، تولید و به مشتریان تحویل شود و با این شرایط قطعا تصویر ذهنی مشتریان به محصولات تغییر خواهد کرد.


مجید باقری قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی و فروش سایپا نیز گفت: طبق تدابیر مدیرعامل، تحویل خودرو به مشتریان در سه ماه گذشته و با همکاری شرکت سایپا لجستیک ۵۰ درصد افزایش یافته ولی لازم بود با ایجاد زیرساختی جدید و مناسب در ایام پایانی سال و در جهت افزایش رضایت مندی مشتریان گامی جدید برداشته شود.


وی افزود: تمامی برنامه های ایجاد شده در جهت رضایت مشتریان است و بسیار با اهمیت است. با ایجاد بستری جدید، سامانه نرم افزاری طراحی و آغاز به کار می‌کند و تمام مشتریان در هر مرحله‌ای با ورود به این سامانه می توانند درخواست تحویل خودرو را در مرکز تحویل مستقیم محصولات داشته باشند و دیگر نیاز به مراجعه به نمایندگی ها ندارند.


باقری با اشاره به توانمندی این سیستم جهت تحویل خودرو در زمان مقرر به مشتریان تصریح کرد: سایپا به افرادی که مایل به تحویل خودرو در مرکز تحویل مستقیم محصولات هستند و درخواست را اعلام کرده اند در موعد تحویل، اطلاع رسانی می کند و سه زمان در طول یک هفته به مشتری اعلام می شود و پس از هماهنگی زمان تحویل، مشتری با حضور در این مرکز و در مدت زمان کوتاه خودرو را تحویل می گیرد.


بنابراین گزارش، همزمان با آغاز به کار مرکز تحویل مستقیم محصولات سایپا به مشتریان، موزه خودروهای کلاسیک پارس خودرو نیز با حضور مدیرعامل سایپا افتتاح شد. دراین موزه تمامی خودروهای تولیدی پارس خودرو از ابتدای تاسیس تاکنون جمع آوری شده و در معرض تماشای مراجعین و مشتریان که جهت دریافت خودرو ثبت نامی مراجعه کرده اند، قرار می گیرد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0