بورس پرس
1402/09/19
00:00
زمان افزایش سرمایه ۱۹ درصدی همراه اول مشخص شد

شرکت ارتباطات سیار ایران زمان برگزاری مجمع فوق العاده برای تصمیم گیری درباره افزایش سرمایه ۱۹ درصدی و تطابق اساسنامه را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: جلسه مجمع فوق العاده برای تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه ۱۹ درصدی و تطابق اساسنامه، ساعت ۹ صبح سه شنبه ۲۱ آذر در محل ساختمان ستاره ونک تهران برگزار می شود.


بر اساس این گزارش، "همراه" در این مجمع برای رساندن سرمایه از ۷.۵ به ۸.۹ هزار میلیارد تومان از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی تصمیم گیری می کند.


مجمع فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از ۸.۹ به ۱۱.۵ هزار میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی موافقت و اختیار عملی شدن آن را به مدّت ۲ سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از اخذ مجوز سازمان نسبت به عملی کردن آن اقدام شود.


سهامدارانی که مایل به حضور در جلسه مجمع هستند، می توانند ضمن همراه داشتن کارت ملی برای اشخاص حقیقی، وکالت نامه رسمی برای نمایندگان سهامداران و معرفی نامه معتبر کتبی برای نمایندگان اشخاص حقوقی به همراه کارت ملی شخص معرفی شده برای دریافت برگه حضور در جلسه در ساعات اداری یکشنبه و دوشنبه ۱۹ و ۲۰ آذر به آدرس میدان ونک، خیابان ملاصدرا، جنب سازمان بورس، پلاک ۱۷، اداره امور سهام شرکت مراجعه کنند. در راستای رفاه حال سهامداران از سه شنبه صبح امکان مشاهده همزمان مجمع از طریق مراجعه به سایت live.mci.ir نیز فراهم است.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0