بورس نیوز
1402/07/24
12:24
عقب‌نشینی "کویر" از درآمد سال گذشته

مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته با ۲۵ درصد افت روبه‌رو بود. کاهش مقدار فروش "کویر" در شهریورماه نسبت به ماه گذشته نزدیک به ۱۴ هزار تن بود.

عقب‌نشینی

بورس‌نیوز:


شرکت فولاد سپید فراب کویر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری عملکردی معکوس با ماه‌های گذشته خود در سامانه کدال به ثبت رساند. این شرکت در پایان نیمه نخست سال جاری به درآمد یک هزار و ۸ میلیارد تومان دست پیدا کرد.


عقب‌نشینی

میزان درآمدی که شرکت فولاد سپید فراب کویر در ششمین ماه از سال جاری به سهامداران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخل و خارج از کشور بود، همان‌طور که گفته شد "کویر" از فروش محصولات خود به درآمد یک هزار و ۸ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.


این شرکت در مقایسه با مردادماه با کاهش ۲۵ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز عملکرد مشابهی را از ریزش درآمد ثبت کرد و با ۲۷ درصد افت همراه بود، همچنین "کویر" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۶ ماهه از خود بر جای گذاشت بالغ‌بر ۷ هزار میلیارد تومان بود.


عقب‌نشینی

"کویر" در شهریورماه ۴۲ هزار ۵۳۵ هزار تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۴۳ هزار تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته با ۲۵ درصد افت روبه‌رو بود. کاهش مقدار فروش "کویر" در شهریورماه نسبت به ماه گذشته نزدیک به ۱۴ هزار تن بود.


این شرکت در شهریورماه توانست ۴۳ هزار و ۱۹ تن از محصولات خود را در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش برساند. کویر در ششمین ماه از سال جاری انواع میلگرد شاخه و کلاف، ضایعات را در سبد کالایی خود به ثبت رساند.


عقب‌نشینی

عنوان پرفروش‌ترین محصول فولاد سپید فراب کویر را در شهریورماه محصول «انواع میلگرد شاخه و کلاف» با ۶۸۰ میلیارد تومان یدک می‌کشد، میزان درآمدی که از فروش این محصول در ششمین ماه از سال جاری به ثبت رسید تشکیل‌دهنده ۶۷ درصد از درآمد ماهانه به خود بود، نرخ فروش این محصول در مقایسه با ماه گذشته تغییر محسوسی را در پی نداشت.


پایان مطلب


انتهای خبر

0
0