دنیای اقتصاد
1399/08/25
12:03
برنامه آینده کاری ترامپ 👤 با توجه به کاهش امید دونالد ترامپ برای ورود دوباره به کاخ‌سفید، او در حال رایزنی با مشاورانش برای انجام چند سرمایه‌گذاری...

برنامه آینده کاری ترامپ



👤 با توجه به کاهش امید دونالد ترامپ برای ورود دوباره به کاخ‌سفید، او در حال رایزنی با مشاورانش برای انجام چند سرمایه‌گذاری رسانه‌ای است تا در آستانه رقابت احتمالی برای کاخ‌سفید در ۲۰۲۴ در کانون توجه باقی بماند.



👤 دستیاران ترامپ می‌گویند، انتظار می‌رود او در آینده نزدیک به نفع نامزدهای جمهوری‌خواه برای ورود به سنا از ایالت جورجیا کمپین برگزار کند. براساس گفته‌های چند مشاور، ترامپ همچنین راه‌اندازی یک شبکه تلویزیونی جدید یا شرکت رسانه اجتماعی را در نظر دارد تا با کسانی که به باور او خیانت کرده‌اند، پاسخ داده و به‌طور مستقیم با آمریکایی‌ها ارتباط برقرار کند.



👤 انتظار می‌رود لیست بلند‌بالایی از جمهوری‌خواهان برای نامزدی کاخ سفید در ۲۰۲۴ وجود داشته باشد از جمله شامل مایک پنس معاون رییس‌جمهوری فعلی، نیکی هیلی سفیر سابق در سازمان ملل، مایک پمپیو وزیر‌خارجه کنونی، سناتورها تد کروز و تام کاتن و دو تن از فرمانداران شامل ران دی‌سنتیس از فلوریدا و کریستی نویم از داکوتای جنوبی.



کانال رسمی روزنامه دنیای اقتصاد




https://b۲n.ir/۰۷۱۱۷۱



انتهای خبر

0
0