آکادمی هلاکوئی
1400/08/09
13:20
تحلیل تکنیکال استلار(XLM)؛ یک شنبه ۹ آبان

بنا به نمودار روزانه استلار(XLM) ، قیمت XLM…

بنا به نمودار روزانه استلار(XLM) ، قیمت XLM از زمانی که در ۶ سپتامبر(۱۵ شهریور) به ۰.۴۳۹ دلار رسید، در داخل یک الگوی مثلث صعودی معامله می شود.


XLM به دنبال عبور از مقاومت الگو مثلث است ،زیرا قیمت به سمت مقاومت خط روند افقی در ۰.۴۳۹ دلار پیش میرود و منجر به شکل گیری یک الگوی سقف دوقلو شده است


با بسته شدن کندلی روزانه بالاتر از سد مقاومتی مهم مذکور ، شکست مقاومتی الگوی مثلث صعودی تایید می شود و استلار در مسیر عظیم صعود به سمت ۰.۶۲۵ دلار قرار می گیرد.


شاخص (RSI) به بالای خط میانی خود پیش رفته است و در حال حاضر در میزان ۵۶.۶۰ خود قرار دارد. این نشان می‌دهد که امکان ادامه روند صعودی از سوی گاوهای XLM، محتمل است.


علاوه بر آن ، با توجه به اینکه میانگین متحرک روزانه ۲۱ (DMA) از زیر ۲۰۰-DMA را قطع کرده است ، الگوی کراس گاوی شکل میگیرد که به اعتبار سناریوی صعودی می افزاید.


با ادامه روند صعودی ، قیمت همچنین می تواند به سطح روانی ۰.۵۰ دلاری برسد ، این سطح احساسات نزولی بازار را به چالش خواهد کشید.



XLM 637712629995110569 300x137 - تحلیل تکنیکال استلار(XLM)؛ یک شنبه 9 آبان

نمودار روزانه جفت ارز XLM/USD از سوی دیگر، محل تلاقی ۲۱DMA و ۲۰۰ در حدود ۰.۳۶۷ دلار می تواند گاو های XLM را امیدوار نگه دارد.


در صورتی که فشار فروش شدید شود ، قیمت XLM می‌تواند به سمت سطح ۰.۳۳۰ دلار کاهش یابد ، جایی که ۵۰DMA و ۱۰۰ با هم برخورد می کنند.


در ادامه ، سطح حمایتی خط روند صعودی الگوی مثلث در ۰.۳۱۷ دلار تحت خطر قرار خواهد گرفت. این ناحیه تقاضا ، یک سطح مهم برای خرس های XLM است.





این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0