رمزارز نیوز
1403/05/02
17:00
افزایش تعداد کاربران هلیوم و جهش ۶۰ درصدی HNT! آیا این روند ادامه دارد؟

بازار ارزهای دیجیتال در دو هفته گذشته یک رالی بهبود را تجربه کرده است. پس از صعود بیت‌کوین به بالای ۶۷ هزار دلار، اکثر آلت‌کوین‌های اصلی هم توانسته‌اند ضررهای ماه ژوئن را جبران…

بازار ارزهای دیجیتال در دو هفته گذشته یک رالی بهبود را تجربه کرده است. پس از صعود بیت‌کوین به بالای ۶۷ هزار دلار، اکثر آلت‌کوین‌های اصلی هم توانسته‌اند ضررهای ماه ژوئن را جبران کرده و به شروع یک رالی بلندمدت نزدیک شوند.


در این میان، قیمت هلیوم (HNT) با رشد ۶۲ درصدی در مدت زمان دو هفته‌ای، توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. در ادامه، بررسی خواهیم کرد که آیا این افزایش قیمت ادامه‌دار خواهد بود یا خیر.


با تحلیل نمودار قیمت هلیوم در تایم‌فریم روزانه، یک الگوی کنج نزولی را مشاهده می‌کنیم که از ماه می تا اوایل ماه جولای ادامه داشته است. این الگو یکی از الگوهای تغییر روند است و به معامله‌گران این امکان را می‌دهد که پس از یک اصلاح طولانی‌مدت، شاهد افزایش قیمت باشند.

helium-price-recovery-signals-bull-run-with-100k-mobile-subscribers

تحت تاثیر این الگو، قیمت هلیوم پیش از بازیابی اخیر، به کف ۲.۸۷ دلار رسید. با این حال، در تاریخ ۱۵ جولای، قیمت با جهشی ۱۵ درصدی، موفق به شکست مقاومت سقف الگوی کنج نزولی شد. افزایش اخیر قیمت این رمزارز همچنین به دستیابی شبکه هلیوم به بیش از ۱۰۰ هزار کاربر نسبت داده می‌شود.


رالی پس از شکست مقاومت سقف الگو، منجر به افزایش ۳۰ درصدی قیمت هلیوم و رسیدن آن به ۵.۰۷ دلار شد. همچنین، ارزش بازار هلیوم به ۸۱۵.۵ میلیون دلار رسید.


در حال حاضر، نزدیک‌ترین مقاومت در مسیر صعود قیمت، سطح ۵.۲۳ دلار است. سطوح میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه (۴.۶ دلار) و میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه (۳.۸۴۵ دلار) نیز به عنوان حمایت عمل خواهند کرد.


اگر فشار خرید افزایش یابد، قیمت هلیوم می‌تواند مقاومت ۶.۱ دلار را آزمایش کند که عبور از آن ممکن است منجر به یک رالی طولانی‌مدت شود.


انتهای خبر

0
0