سهامیاب - آموزش بورس
1400/03/10
08:44
#فلزی_و_معدنی ✍️ در گروه فلزی و معدنی پس از رشد 2 روز اخیر، فشار عرضه بالا گرفته است اما نکته مثبت اینجاست که در برخی از نمادها الگوهای تکنیکی خوب...

#فلزی_و_معدنی



✍️ در گروه فلزی و معدنی پس از رشد ۲ روز اخیر، فشار عرضه بالا گرفته است اما نکته مثبت اینجاست که در برخی از نمادها الگوهای تکنیکی خوبی شکل گرفته و بنابراین اصلاح امروز می‌تواند فرصت خرید برای کسب نوسان کوتاه‌مدت و میان‌مدت باشد.



📈 به عنوان مثال #فولاد_مبارکه با گذر از مقاومت ۹۴۰ تومانی الگوی سر و شانه معکوس را تکمیل نموده و برگشت به این سطح عاملی برای افزایش مجدد تقاضا خواهد بود. در #فخوز ثبات سهم در قیمت‌های بیش از ۱.۵۰۰ تومانی اتفاق خوبی خواهد بود. در نماد #فخاس هر چه به قیمت‌های ۲.۰۰۰ تومانی نزدیک‌تر شویم، ریسک ورود به سهم برای یک نوسان ۳۰ درصدی کمتر خواهد شد. به نظر این سهم خراسانی را هم باید زیر نظر داشت.



✅ اما در گروه سنگ‌آهنی، #کگل شرایط تکنیکی جالبی دارد. در این سهم بحث عرضه اولیه یکی از زیرمجموعه‌ها مطرح است. به نظر کگل پس از کمی دست به دست شدن در مسیر قیمت‌های ۱.۷۰۰ تومانی قرار می‌گیرد و البته #ومعادن هم به عنوان سهامدار کگل از این وضعیت بی‌بهره نخواهد ماند.



انتهای خبر

0
0