اقتصاد آنلاین
1399/12/04
11:58
⭕️ امروز طی مراسمی در مشهد مقدس دو سایت 5G همراه اول افتتاح می‌شود 🔹امروز همزمان با میلاد باسعادت امام محمدتقی(ع) آیین رونمایی از سایت‌های 5G همرا...

⭕️ امروز طی مراسمی در مشهد مقدس دو سایت ۵G همراه اول افتتاح می‌شود



🔹امروز همزمان با میلاد باسعادت امام محمدتقی(ع) آیین رونمایی از سایت‌های ۵G همراه اول در مشهد با مصارف تجاری با حضور مسوولان و مدیران محلی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، همراه اول و مخابرات ایران برگزار می‌شود و دو سایت ۵G این اپراتور واقع در «شهرداری منطقه ثامن» مشرف به حرم رضوی و «کارخانه نوآوری» مشهد افتتاح شده و این مناطق تحت پوشش اینترنت پرسرعت ۵G همراه اول قرار می‌گیرند.



🔹مشترکان همراه اول که دارای گوشی ۵G هستند می‌توانند در نقاط تحت پوشش از جدیدترین و سریع‌ترین اینترنت جهان استفاده کنند؛ همچنین برای سایر مشترکان که گوشی ۵G ندارند از طریق مودم و سرویس وای‌فای امکان استفاده از این فناوری وجود دارد.



🔹همراه اول موضوع فناوری ۵G در ایران را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده و با استفاده از توان داخلی شامل تیم های فنی اپراتور و شرکت‌های داخلی فرایند بومی کردن این فناوری را پیش برده و راه‌اندازی تجاری و عمومی سایت‌های ۵G، بدلیل توجه ویژه به تمرکززدایی و عدالت ارتباطی از مشهد مقدس شروع شده است.



http://mci.ir/-I۸CKL۷




انتهای خبر

0
0