بورس نیوز
1402/10/20
16:27
بازدید رئیس گروه اقتصادی دفتر رهبری از غرفه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران روز گذشته در حالی افتتاح شد که شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در این رویداد حضور پررنگی دارد و غرفه این شرکت در روز نخست میزبان علی آقامحمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری بود.

به‌گزارش بورس نیوز ، با محوریت بومی‌سازی، توسعه تکنولوژی، برندسازی و انتقال دانش فنی از روز سه‌شنبه ۱۹ دیماه ۱۴۰۲ در برج میلاد تهران آغاز به کار کرد.


در نخستین روز از این نمایشگاه، علی آقامحمدی رئیس گروه اقتصای دفتر مقام معظم رهبری با حضور در غرفه شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران با مجتبی حمیدیان، مدیرعامل این شرکت گفتگو کرد.


در این دیدار که بهرام سبحانی رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و جمعی از مدیران برتر فولادی کشور حضور داشتند، مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران با اشاره به اینکه این شرکت قدیمی‌ترین شرکت کشور در زمینه تولید سنگ‌آهن است، گفت: طی ۲ سال گذشته در ۳ شرکت دانش‌بنیان سرمایه‌گذاری کردیم و برای توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان با شرکت‌های معدنی و فولادی برنامه ویژه‌ای داریم.


حمیدیان افزود: در ۲ سال گذشته با انجام فعالیت‌های متعدد اکتشافی، میزان ذخایر شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران ۲ برابر شده است.


مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران تصریح کرد: تعداد شرکت‌های دانش بنیانی که با شرکت سنگ اهن مرکزی همکاری دارند از ۲۰ شرکت امروز به ۱۰۰ شرکت افزایش یافته است.


قابل ذکر است شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران در غرفه ۲۵ سالن C نمایشگاه ملی فولاد ایران آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان است و مراسم اختتامیه این نمایشگاه در روز پنج‌شنبه ۲۱ دیماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.


انتهای خبر

0
0