آکادمی هلاکوئی
1400/07/22
18:10
موسس Crypto Capital Venture می گوید ADA دوباره منفجر می شود

دن گامباردلو(Dan Gambardello)، موسس Crypto Capital Venture، در…

دن گامباردلو( Dan Gambardello )، موسس Crypto Capital Venture، در توییتر خود نوشت که کاردانو (ADA) دوباره منفجر می شود. جامعه رمزارز توییتر از بیانیه وی حمایت کرد و امیدهای زیادی را نیز برای این سکه ابراز کرد.


Crypto Capital Venture Founder 300x160 - مؤسس Crypto Capital Venture می گوید ADA دوباره منفجر می شود

لازم به ذکر است، Crypto Capital Venture، یک شرکت استخدام برای استارت آپ ها است. به گفته بنیانگذار آن، این شرکت به رشد شرکت های رمزارز کمک می کند. علاوه بر این، گامباردلو خاطرنشان کرد که به دلیل موفقیت کانال یوتیوب و گروه های کاردانو، همراه با نمایندگان آنها، موفقیت همه اینها را در یک ماموریت قرار داده است: عشق و خدمت.


توییت او به عنوان یکی از طرفداران ADA بسیار مورد توجه قرار گرفت. در واقع، حدود ۲۱۰۰ لایک، ۱۶۶ بازتوییت و نظرات دیگر علاقه مندان به ADA را به خود اختصاص داد. یکی از کاربران می گوید “ADA همیشه این کار را انجام می دهد؛ آهسته اما قوی حرکت می کند”. یکی دیگر نیز اظهار داشت: “اکنون ADA بمب ساعتی است. فقط منتظر بمانید و شاهد انفجار آن باشید “. کافی است بگوییم، بسیاری به گفته های او اعتقاد دارند و منتظرند که ADA واقعا دوباره منفجر شود.


به طور دقیق، Cardano (ADA) این روزها در واقع موقعیت خود را در بازار محکم می کند. بر اساس گزارشات، حتی سرمایه گذاران هم اکنون به کاردانو و سولانا نقل مکان می کنند. همچنین، Ardana، یک پروتکل استیبل کوین مبتنی بر دارایی روی زنجیره در Cardano، اخیرا فروش عمومی خود را نیز به اشتراک گذاشت.


علاوه بر این، کاردانو همچنین فاش کرد که بنیاد کاردانو برای توسعه بازارهای NFT خود با Rival همکاری می کند. در واقع، کاردانو به سرعت در حال رشد است و عموم مردم فقط باید منتظر بمانند و ببینند چه زمانی منفجر می شود.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coinquora.com


انتهای خبر

0
0