آکادمی هلاکوئی
1401/04/11
07:10
صندوق سرمایه گذاری Three Arrows Capital رسما اعلام ورشکستگی نمود

به گزارش وبسایت خبری دکریپت و به نقل…

به گزارش وبسایت خبری دکریپت و به نقل از خبرگزاری بلومبرگ، شرکت سرمایه گذاری ارزهای رمزنگاری شده Three Arrows Capital که با نام ۳AC نیز شناخته می شود، روز جمعه رسما اعلام ورشکستگی (فصل ۱۵) نمود.


به گفته پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین نانسن (Nansen)، اگرچه این اتفاق اصلا غیرمنتظره نبود، اما این خبر پایانی شرم آور برای یک شرکت برجسته و با سابقه ده ساله ای رقم زد که تا ماه مارس (اسفند ۱۴۰۰) حدود ۱۰ میلیارد دلار دارایی داشته است.


گفتنی است که ورشکستگی فصل ۱۵ امکان همکاری بین سیستم های دادگاهی بین المللی و ایالات متحده را فراهم می کند و معمولا در تلاش برای محافظت از دارایی های طرف بدهکار تشکیل می شود. خبر تشکیل این این پرونده ساعاتی پس از توقف قابلیت معاملات و برداشت های Voyager Digital به خاطر وام های پرداخت نشده Three Arrows به مبلغ ۶۴۶ میلیون دلار منتشر شد. وویجر روز دوشنبه اعلامیه ای مبنی بر صدور اعلامیه دیرکرد (Notice of Default) برای این شرکت منتشر نمود. این اعلامیه معمولا برای وام‌گیرنده ورشکسته صادر می‌شود و به معنی فسخ رابطه عادی وام‌گیرنده و وام‌‌دهنده می باشد.


روز چهارشنبه، دادگاهی در جزایر ویرجین بریتانیا به دلیل ناتوانی این صندوق در بازپرداخت بدهی ها، رای به انحلال آن داد. مقامات پولی سنگاپور روز پنجشنبه شرکت Three Arrow را به دلیل ارائه «اطلاعات نادرست» و «گمراه‌کننده بودن» توبیخ کرد.


پیش از ورشکستگی، Three Arrows Capital به دلیل سرمایه‌گذاری‌های فراوان در بخش های مرتبط با ارزهای دیجیتال شناخته شده بود. این شرکت در سال ۲۰۱۲ توسط سو ژو و کایل دیویس تاسیس شد ولی همزمان با سقوط استیبل کوین الگوریتمی UST، این شرکت تقریبا ۲۰۰ میلیون دلار از دست داد. سه پلتفرم BitMEX، FTX و Deribit از آن زمان پوزیشن های ۳AC را لیکوئید کردند.


پس از فروپاشی Three Arrows ، اکنون همه چشم‌ها به سوی Celsius دوخته شده است که به خاطر مشکلاتی مشابه، برای تشکیل پرونده ورشکستگی خود آماده می شود.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: decrypt


انتهای خبر

0
0