بورس پرس
1402/11/16
00:00
توضیح شرکت بورسی درباره زمان ثبت افزایش سرمایه ۲۰۸ درصدی

شرکت صبا نور درباره زمان ثبت افزایش سرمایه ۲۰۸ درصدی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته، دست به شفاف سازی زد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت صبا نور درباره زمان ثبت افزایش سرمایه ۲۰۸ درصدی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته، دست به شفاف سازی زد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای دوشنبه شد.


بر اساس این گزارش، "کنور" اعلام کرد: موضوع مطروحه در مجمع فوق العاده ۳ بهمن در خصوص ثبت افزایش سرمایه تا تاریخ برگزاری مجمع عادی صاحبان سهام در سال آینده دربردارنده این پیام بود که مسائل مختلف و تشریفات اداری بسیاری در مسیر ثبت افزایش سرمایه این شرکت وجود خواهد داشت اما تمام تلاش به منظور ثبت افزایش سرمایه تا تاریخ برگزاری مجمع سالانه به کار گرفته خواهد شد.


بین دو گزاره "تمام سعی را به کار خواهیم بست" و "این شرکت متعهد به انجام افزایش سرمایه تا تاریخ مزبور است" تفاوت معناداری وجود دارد. بنابراین همانگونه که در اطلاعیه ۹ بهمن ذکر شده تا تاریخ مجمع سالانه ثبت افزایش سرمایه صورت نخواهد پذیرفت.


این موضوع در فرم‌های پذیره نویسی در دست ارسال به آن سازمان نیز به همین ترتیب درج شده است. شرکت همچنان تمام تلاش را جهت ثبت هرچه سریع‌تر افزایش سرمایه به کار خواهد بست اما ارائه تعهد مبنی بر قطعی شدن این کار برای شرکت میسر نیست.


۵ دی ماه مجوز افزایش سرمایه ۲۰۸ درصدی را از سازمان بورس گرفت تا از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته، سرمایه فعلی را از ۱.۲ به ۳.۹ هزار میلیارد تومان برساند. این تامین مالی صرف بخشی از منابع مورد نیاز جهت تکمیل طرح های توسعه، مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر، جبران مخارج انجام شده بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر و جبران مخارج انجام شده بابت تحصیل سرمایه گذاری های صورت گرفته خواهد شد.


انتهای خبر

0
0