بورس۲۴
1403/06/18
10:43
جهش ۲.۴ برابری درآمد حاصل از خدمات در «امید»

بورس ۲۴: ترکیب درآمدی در تامین سرمایه امید بدین صورت است: ۷۵٪ از محل ارائه خدمات و ۲۵٪ از محل سرمایه گذاری ها. ارزش درآمدهای تجمیعی بیزینس در اسکیل ۸ ماهه منتهی به مرداد ۱۴۰۳ به بیش از ۱.۱۲ هزار میلیارد تومان رسیده است. این رقم در دوره مشابه برابر با ۹۲۹ میلیارد تومان بوده؛ بنابراین در این مدت یک ساله، ارزش درآمدهای ورودی به بیزینس تقریبا ۱۹۱ میلیارد تومان رشد داشته است.

بورس۲۴ : ترکیب درآمدی در تامین سرمایه امید بدین صورت است: ۷۵٪ از محل ارائه خدمات و ۲۵٪ از محل سرمایه گذاری ها.


ارزش درآمدهای تجمیعی بیزینس در اسکیل ۸ ماهه منتهی به مرداد ۱۴۰۳ به بیش از ۱.۱۲ هزار میلیارد تومان رسیده است. این رقم در دوره مشابه برابر با ۹۲۹ میلیارد تومان بوده؛ بنابراین در این مدت یک ساله، ارزش درآمدهای ورودی به بیزینس تقریبا ۱۹۱ میلیارد تومان رشد داشته است.


در دوره ۸ ماهه منتهی به مرداد ۱۴۰۳ شاهد جهش سنگینی در بخش درآمد ارائه خدمات هستیم؛ بدین صورت که درآمدهای حاصل از تعهد پذیره نویسی، بازارگردانی و ... با جهش تقریبا ۲.۴ برابری از ۳۵۲ به بیش از ۸۴۱ میلیارد تومان رسیده است.


بیشترین رشد در بخش بازارگردانی ایجاد شده؛ درآمد این بخش از ۱۹۰ میلیارد تومان دوره مشابه به بیش از ۶۰۳ میلیارد تومان در این دوره رسیده است!


در مرداد ۱۴۰۳ نیز قراردادهای خوبی منعقد کرده است؛


- قرارداد پذیرش تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق مرابحه شرکت یاتاقان بوش ایران به ارزش ۶۰ میلیارد تومان که ۱.۵ میلیارد در سال اول و مابقی طی ۴ سال آتی شناسایی خواهد شد،


- قرارداد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق سلف شرکت صنایع پتروشیمی سبلان به ارزش ۵۸.۲ میلیارد تومان که ۲.۵ میلیارد در همین سال و مابقی در یک سال آتی شناسایی خواهد شد.


دیگر خبر خوب شرکت در مرداد ماه برای سهامداران آن بود که با توجه به افزایش نرخ سود بانکی، میزان کارمزد بازارگردانی سهام شرکت معدنی صنعتی گل گهر به میزان ۳۱۷ میلیارد تومان افزایش یافته که خب! این رقم به درآمدهای شرکت اضاف خواهد شد.


11

با سرمایه اسمی ۲.۱ همتی، در بازار بورس بیش از ۷.۵۶ هزار میلیارد تومان ارزش گذاری شده است. با فرض دلار ۶۰.۰۰۰ تومانی، ارزش بازار شرکت برابر با ۱۲۶ میلیون دلار محاسبه شده است. یک سال پیش با فرض دلار ۵۰.۰۰۰ تومانی، این عدد در سطح ۱۵۴.۷ میلیون دلار بوده است.


در سه سال گذشته، سود نقدی تقسیم شده بین سهامداران روند صعودی خوبی را ثبت کرده و از ۵ تومان در دوره ۱۴۰۰ به ۲۲ تومان در دوره ۱۴۰۲ رسیده است؛ تقریبا ۴.۴ برابر!


انتهای خبر

0
0