فرارسانه
1400/09/10
11:53
❇️ نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه» ویژه پذیره‌نویسی سهام در دست انتشار شرکت بیمه اتکایی تهران رواک (سهامی عام در شرف تاسیس) هم اکنون با حضور مدیران ا...

❇️ نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه» ویژه پذیره‌نویسی سهام در دست انتشار شرکت بیمه اتکایی تهران رواک (سهامی عام در شرف تاسیس) هم اکنون با حضور مدیران این مجموعه در فرابورس آغاز شد.



👤 در ابتدای این جلسه محسن قره‌خوانی، نماینده هیئت موسس بیمه اتکایی تهران رواک با اشاره به اینکه سهام در دست انتشار شرکت تهران رواک به عنوان پنجمین شرکت بیمه اتکایی در روز بیمه ۱۳ آذرماه، پذیره نویسی خواهد شد، گفت:



🔹مهمترین نقش شرکت‌های بیمه در جامعه، جبران خسارت‌هایی است که در زمان حوادث برای آحاد مردم و کسب‌وکارها اهدا می‌کند. همچنین تضمین امنیت و آرامش به خانواده‌ها و کسب و کارها از دیگر وظایف شرکت‌های بیمه است تا ریسک را از جامعه بردارد و خودش تحمل بکند.



🔹وی نقش دیگر این شرکت‌ها را در حوزه سرمایه‌گذاری عنوان کرد و گفت: این شرکت‌ها معمولا منابع زیادی برای سرمایه گذاری دارند و نقش بسیار اساسی شرکت‌های بیمه جلوگیری از خسارت است و صنعت بیمه باید کاری کند که ایمنی در جامعه افزایش یابد.



#پخش_زنده


#پذیره‌_نویسی


#اتکاتهران



🆔@FaraRasane



انتهای خبر

0
0