یادداشت‌های سعید درخشانی
1401/03/16
20:50
درحالیکه سهامداران بازار سرمایه ایران بی توجه به تولید و فروش شرکتها در بازارهای جهانی و بورس کالا و .. ، بی توجه به واقعیت های اقتصادی در حال سبقت...

درحالیکه سهامداران بازار سرمایه ایران بی توجه به تولید و فروش شرکتها در بازارهای جهانی و بورس کالا و .. ، بی توجه به واقعیت های اقتصادی در حال سبقت گرفتن از یکدیگر برای خروج از بازار سرمایه در حداقل قیمت روزانه ( معادل ۶ درصد و ۴ ماه سود بانکی ) هستند ، بهترین راه ثروتمند شدن در بازار خرید سهام شرکتهای ارزنده در قیمتهای مناسب و ارزان هست ، با نگاه بلند مدت به بازار و اینکه صاحب یک بیزینس موفق هستید ( در صورت انتخاب درست ) قاعدتا نباید مرعوب نوسانات بازار شوید چه منفی و چه مثبت ، شرکتهایی که حتی با دلار ۲۵-۲۶ تومنی هم میتوانند در آینده به شما جریانات نقد بیشتری از قیمت سهم بدهند را انتخاب کنید و نگهداری کنید ، بازار ممکنه در این مسیر حرکات دیوانه کننده و مسخره زیادی انجام بده .



دیدگاه موفق در بازار سرمایه دیدگاه بنگاه داری و خرید بیزینس و سرمایه گذاری بر روی بیزینس های موفق و‌سودده آینده هست در حالیکه اکثر مردم روی قیمت سرمایه گذاری میکنند آنهم نه فقط استنباط خود از قیمت بلکه استنباط دیگران ، مثلا چون بازار میفروشه و قیمت در حال کاهش هست پس حتما دلیلی داره و منم میفروشم و با برعکس ، شخصا ندیدم کسی با این دیدگاه در بازار سرمایه بزرگ و ثروتمند بشه ولی با دیدگاه سرمایه گذاری تعداد افراد موفق بی شمارند .

انتهای خبر

0
0