دنیای اقتصاد
1399/08/26
09:30
پینگ‌پنگ رئیس‌کل با رئیس مجلس 👥 رئیس‌کل بانک مرکزی در یک نامه رسمی، به انتقادات رئیس مجلس شورای اسلامی پاسخ داد. در جلسه‌های سخنرانی، قالیباف نقده...

پینگ‌پنگ رییس‌کل با رییس مجلس



👥 رییس‌کل بانک مرکزی در یک نامه رسمی، به انتقادات رییس مجلس شورای اسلامی پاسخ داد. در جلسه‌های سخنرانی، قالیباف نقدهایی را نسبت به عملکرد بانک مرکزی ایراد کرده بود. این بار، عبدالناصر همتی دست به قلم برد تا به‌صورت رسمی به انتقادات رییس قوه‌مقننه پاسخ دهد.



👥 قالیباف عنوان کرده بود که آدرس (ناکارآیی) سیاست‌های اقتصادی به پاستور، بهارستا‌ن و باب همایون و میرداماد ارتباط دارد نه به جورجیا و میشیگان و آریزونا.



👥 رییس‌کل بانک مرکزی اعلام کرد وارد کردن بانک مرکزی به مباحث «سیاسی» و «حاشیه‌ای» به صلاح کشور نیست. به گفته همتی، در دو سال و نیم گذشته بانک مرکزی درمقابل فشار حداکثری دولت آمریکا، خط مقدم جنگ اقتصادی علیه کشورمان را مدیریت کرده و با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، سد محکمی درمقابل توطیه گسترده آمریکا و هم‌پیمانانش برای فروپاشی اقتصاد کشور بوده است... ان‌شاءالله در فرصت مناسب مردم عزیز را در جریان مسایلی که بر بانک مرکزی گذشته، قرار خواهم داد.



کانال رسمی روزنامه دنیای اقتصاد




https://b۲n.ir/۸۹۸۱۱۳



انتهای خبر

0
0