آکادمی هلاکوئی
1400/06/20
15:20
باشگاه پاریس سن ژرمن (PSG) قرارداد حمایتی چند ساله خود را با Crypto.com امضا کرد

پاریس سن ژرمن تابستان بسیار شلوغی را سپری…

پاریس سن ژرمن تابستان بسیار شلوغی را سپری کرده است و قراردادهایی را با شرکت های رمزارزی و بازیکنان امضا کرده است. در روز پنجشنبه ، این باشگاه فرانسوی یک قرارداد دیگر را اعلام کرد که آنها را بیشتر در فرهنگ دارایی های دیجیتالی قرار می دهد.


این تیم اعلام کرد که یک قرارداد چند ساله جدید با Crypto.com منعقد شده است. این قرارداد باعث می شود Crypto.com به عنوان شریک رسمی پلتفرم رمزارزها برای تیم تبدیل شود. جزئیات دقیق هنوز مشخص نیست اما می دانیم که این مشارکت شامل انتشار NFT از پلتفرم Crypto.com است. علاوه بر این ، در بیانیه مطبوعاتی آمده است که بیشتر قرارداد حمایتی به پاریس سن ژرمن با توکن های CRO پرداخت می شود.


کریس مارشالک(Kris Marszalek) ، مدیرعاملCrypto.com گفت: “بین نمایان بودن نام تجاری ، دسترسی به استادیوم و تیم و توسعه مشترک NFT ها ، من شک ندارم که ما تجربه های جدید و هیجان انگیزی را برای طرفداران فوتبال در سراسر جهان ایجاد خواهیم کرد.”


Crypto.com سرمایه گذاری خود را در زمینه ورزش ادامه می دهد


Crypto.com حمایت های بزرگ ورزشی را در دست گرفته است. آنها نه تنها حامیان رسمی رمزارزی PSG شده اند ، بلکه قراردادهایی با مسابقات UFC ، مسابقات فرمول ۱ ، لیگ سری A ایتالیا و مسابقات جهانی هاکی( IIHF) امضا کرده اند. این شرکت اولین شریکی بود که با یک تیم F۱ همکاری کرد و اولین کسی بود که با یک حق امتیاز NHL ، کانادایی های مونترال ، همکاری کرد.


در بیانیه ای ، مارک آرمسترانگ(Marc Armstrong) ، مدیر ارشد مشارکت در پاریس سن ژرمن ، گفت: “ما از همکاری Crypto.com با پاریس سن ژرمن استقبال می کنیم. ما اشتیاق یکسانی برای نوآوری و آرزوی یکسان برای رسیدن به اوج مشترک داریم. با این مشارکت ، پاریس سن ژرمن بار دیگر چشم انداز و رهبری خود را به عنوان پیشگام در زمینه هایی مانند ورزش های دیجیتال و ورزش نشان می دهد. این زمان هیجان انگیز برای رمزارزهاست و ما نمی توانیم منتظر همکاری با Crypto.com باشیم تا تجربیات جدیدی را برای همه طرفداران باشگاه به ارمغان بیاوریم. “



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: beincrypto


انتهای خبر

0
0