بورس پرس
1402/03/19
10:14
آخرین وضعیت عرضه سهام شرکت نیشکر و برنامه پذیرش ۴ شرکت وابسته

مدیرعامل گروه مالی سپهر با اعلام آخرین وضعیت عرضه سهام شرکت نیشکر و صنایع جانبی در فرابورس از پذیرش و عرضه چهار شرکت وابسته خبر داد:

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، جواد وکیلی در مورد آخرین وضعیت پذیرش شرکت نیشکر و صنایع جانبی گفت: این شرکت در حال طی فرآیند تبدیل شدن به نهاد مالی و اخذ مجوز سازمان بورس برای تغییر وضعیت از سهامی خاص به سهامی عام بوده و قرایند ارزش گذاری هم با توافق سهامداران و مساعدت سازمان خصوصی سازی توسط یکی از شرکت‌های تامین سرمایه در حال انجام است.


وی با ابراز تشکر و قدردانی از مدیرعامل بانک های صادرات و ملی و رئیس سازمان خصوصی سازی به دلیل مساعدت و همراهی در انجام فرآیند پذیرش و عرضه سهام شرکت صنایع نیشکر و صنایع جانبی، ادامه داد: انتظار می رود با همکاری قابل تقدیر سازمان بورس و شرکت فرابورس، عرضه اولیه سهام و حضور بی حاشیه و موثر شرکت نیشکر در آینده نزدیک نهایی شود.


این مقام مسئول از آمادگی دو شرکت کشت و صنعت امام خمینی و تولید الکل و مخمر رازی ( از شرکت های تابعه شرکت نیشکر و صنایع جانبی) برای آغاز فرآیند پذیرش در فرابورس خبر داد و افزود: با توجه به پذیرش خمیرمایه رضوی در فرابورس و درج نماد "غمایه" امید است با آشنایی فراهم شده برای این صنعت، پذیرش شرکت الکل و خمیرمایه رازی هم که از تولید کنندگان قوی و روزآمد این صنعت است به خوبی و سرعت مناسب انجام شود و مورد استقبال سرمایه گذاران قرار گیرد.


وکیلی گفت : علاوه بر پذیرش و عرضه شرکت نیشکر و صنایع جانبی، پذیرش حداقل چهار شرکت زیرمجموعه این شرکت طی دو سال آینده مدنظر است.


به گفته وی، وضعیت شرکت نیشکر و صنایع جانبی با تلاش کارگران و کارکنان متخصص شرکت در وضعیت مطلوبی قرار دارد و چشم انداز تولید و سودآوری آن هم خوب ارزیابی می‌شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0