بورس پرس
1403/01/05
11:02
برنامه عرضه اولیه سهام زیرمجموعه های وزارت کار و واگذاری به بخش خصوصی

وزیر کار با اشاره به رشد تولید در بخش های فولاد، سیمان، دارو و صنایع لبنی در زیرمجموعه ها طی سال گذشته از عرضه اولیه برخی شرکت ها با رویکرد واگذاری به بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، صولت مرتضوی با اشاره به رشد تولید در بخش های فولاد، سیمان، تولید دارو و صنایع و مواد لبنی در هلدینگ ها و شرکت های وابسته به صندوق های بازنشستگی وزارت کار طی سال گذشته به رادیو اقتصاد گفت: هدفگذاری برای سال ۱۴۰۳ جهش تولید است.


وی افزود: در واگذاری بخش اعظمی از رشته فعالیت‌ها به بخش خصوصی و تقویت زیر مجموعه وزارتخانه ها با رویکرد افزایش تولید در مشارکت مردم بسیاری از شرکت ها در بورس عرضه شده و تا پایان سال تعداد دیگری عرضه می‌شود. در حوزه جهش تولید صنایع بزرگ برنامه ریزی هایی شده تا جهش ۲۰ درصدی رقم زده شود.


مرتضوی ادامه داد: رفع موانع تولید و حساب‌های مودیان در صندوق‌ها در حال تسهیل است. صدور آسان مجوزها برخط و غیر کاغذی و مقرر شده ۵ میلیون نفر دوره لازم را برای مهارت آموزی و توسعه مراکز آموزشی دوره ببینند. امید می رود با افزایش ظرفیت اسمی و سرمایه در گردش از محل تسهیلات با همکاری وزارت اقتصاد و بانک مرکزی مولفه‌های اقتصاد پویا رقم بخورد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0