آکادمی هلاکوئی
1400/10/20
09:50
چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس، ثروتمندترین فرد در حوزه رمزارزها شناخته شد

بلومبرگ تخمین زده است که دارایی خالص Changpeng…

بلومبرگ تخمین زده است که دارایی خالص Changpeng Zhao، مدیرعامل بایننس در حال حاضر بالغ بر ۹۶ میلیارد دلار است که رسما او را به ثروتمندترین فرد شناخته شده در حوزه رمزارزها تبدیل می کند.


بر اساس شاخص میلیاردر بلومبرگ، دارایی های ژائو اکنون بیش از موکش آمبانی (Mukesh Ambani)، غول تجاری هندی، که دارایی خالص او ۹۲.۹ میلیارد دلار است، ارزش دارد. ژائو همچنین از نظر ثروت، در مجاورت افرادی مانند وارن بافت، مدیرعامل برکشایر هاثوی و مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، قرار دارد. البته ثروت ژائو می تواند حتی بزرگتر از آن ها باشد زیرا اطلاعات کمی در مورد دارایی های رمزارزی او وجود دارد. این سرمایه دار رمزارزها که در دوران نوجوانی در مک دونالد کار می کرد، تاکنون از اظهار نظر در مورد میزان ثروت خود طفره رفته است، اما قصد دارد کل ثروت خود را ببخشد.


همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، وال استریت ژورنال ادعا کرد که ثروت او در صورت عرضه عمومی می تواند تا ۳۰۰ میلیارد دلار ارزش داشته باشد. گزارش شده است که درآمد صرافی بایننس در سال ۲۰۲۱ به بیش از ۲۰ میلیارد دلار رسیده است که این رقم از اعدادی که انتظار می رود توسط رقیب مستقر در ایالات متحده، Coinbase ارسال شود، کمتر می باشد.


بایننس، با این حال، صحت محاسبات بلومبرگ را زیر سوال برد و ادعا کرد که کریپتو برای انجام هر گونه تخمین مشخصی بی ثبات است.


سام بانکمن-فرید، مدیر عامل FTX و برایان آرمسترانگ، مدیر عامل کوین بیس، به ترتیب ۱۵.۴ و ۸.۹۳ میلیارد دلار ثروت دارند.


ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، با ثروت خالص ۲۶۳ میلیارد دلاری، همچنان ثروتمندترین فرد جهان است. جف بزوس، بنیانگذار آمازون و برنارد آرنو، غول مد فرانسوی، به ترتیب در جایگاه های دوم با ۱۸۸ میلیارد و سوم با ۱۷۱ میلیارد دلار قرار دارند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: U.today


انتهای خبر

0
0