اقتصاد آنلاین
1400/06/29
21:15
📣 ایرانسل جایزۀ نوآوری گروه MTN را دریافت کرد 🔸 گردهمایی سالانۀ‌ EBU گروه MTN با عنوان «EBU connect»، در روزهای ۲۴ و ۲۵ شهریور، با حضور مدیران شرک...

📣 ایرانسل جایزه نوآوری گروه MTN را دریافت کرد



🔸 گردهمایی سالانه EBU گروه MTN با عنوان «EBU connect»، در روزهای ۲۴ و ۲۵ شهریور، با حضور مدیران شرکت‌های عضو گروه MTN، برگزار شد و ایرانسل جایزه ویژه نوآوری را دریافت کرد.



🔸 راهکارهای سازمانی ایرانسل به دلیل خلق محصولات و خدمات متنوع و نوآورانه و توسعه محصولات نو و بازارهای جدید، مبتنی بر راهکارهای مرکب و خلاقانه، نظیر طرح‌های تحول دیجیتال صنعتی، طرح خودروی متصل و طرح پایش و کنترل خودکار پهپادهای مورد استفاده در صنعت کشاورزی، موفق به دریافت جایزه «نوآورترین EBU» در گروه MTN شد.



🔸ایرانسل، پیشگام در ارائه خدمات مبتنی بر آخرین فناوری‌های ارتباطی جهانی، پیش از این و در سال ۱۳۹۶، برای اولین بار در ایران، زیست‌بوم اینترنت اشیا مبتنی بر فناوری باند باریک (NB-IoT) را با موفقیت آزمایش و خدمات شهر هوشمند مبتنی بر این فناوری را به صورت تجاری ارائه کرده بود.



🔸 ایرانسل، نخستین ارائه‌دهنده ۵G در ایران، در نظر دارد با گسترش بیشتر شبکه تجاری نسل پنج، زیرساخت ارتباطی هوشمندسازی زندگی، شهرنشینی، صنعت و... را بیش از پیش عرضه کند.


www.eghtesadonline.com/n/۲pe۸




انتهای خبر

0
0