سهامیاب - آموزش بورس
1400/06/31
08:38
#پیش‌بینی_بازار #روزنه ✍️بازار روز گذشته متعادل آغاز کرد. دقایق ابتدایی معاملات با تردید خاصی همراه بود و حتی شاخص هم‌وزن مقداری بالا رفت اما تردی...

#پیش‌بینی_بازار


#روزنه



✍️بازار روز گذشته متعادل آغاز کرد. دقایق ابتدایی معاملات با تردید خاصی همراه بود و حتی شاخص هم‌وزن مقداری بالا رفت اما تردید در رفتار فعالان بازار که به نظر می‌رسد نشات گرفته از ابهام درخصوص نرخ ‌بهره است، باعث شد تا دوباره فروشندگان دست برتر در معاملات را داشته باشند. در نهایت روز گذشته شاخص کل با کاهش جدی ۳۶ هزار واحدی تا سطح یک میلیون ۳۹۱ هزار واحدی عقب نشست.



💢به نظر می‌رسد خاطره تلخ سیاست‌های طیبنیا در حافظه تحلیلگران باعث شده نرخ بهره در این روزها قبل از ترس کاهش قیمت‌های جهانی به ریسک اول بازار تبدیل شود. خوب یا بد نرخ بهره به ۲۴ درصد رسیده و تا ابهامات موجود در این رابطه حل و فصل نشود پول‌های پارک شده تن به خرید نمی‌دهند.



🌀قبلا به این نکته اشاره شد که حمایت شاخص روی یک میلیون ۴۴۰ هزار واحد که متقارن با میدلاین کانال است از دست رفته و اگر سهام شاخص‌ساز تعادل نسبی خود را از دست بدهند نمی‌توان انتظار داشت بازار حمایت شکسته شده خودش را پس بگیرد و به راه خود تا محدوده ۱.۳ میلیون واحد ادامه خواهد داد.



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0