اماکو (مشاور سرمایه گذاری ابن سینا مدبر)
1400/06/27
08:05
#چند_خبر_مهم 1️⃣میثم فدایی مدیر نظارت بر نهاد‌های مالی سازمان بورس از سبقت صندوق‌های بورس از برخی بانک‌ها با جذب بیش از ۵۳۰ هزار میلیارد تومان سرم...

#چند_خبر_مهم



۱️⃣میثم فدایی مدیر نظارت بر نهاد‌های مالی سازمان بورس از سبقت صندوق‌های بورس از برخی بانک‌ها با جذب بیش از ۵۳۰ هزار میلیارد تومان سرمایه مردمی خبر داد.



۲️⃣اتاق بازرگانی تهران با اشاره به فصل دوم سال ۲۰۲۱: رشد تولیدات صنعت لاستیک و پلاستیک جهان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد و در مواد معدنی و فلزات هم ۲۱ و ۱۷ درصد افزایش یافته است. در میان کشورهای در حال توسعه و نوظهور نیز رشد این صنعت به ترتیب ۳۲ ، ۶۱ و ۴۰ درصد بود.



۳️⃣میرهاشم موسوی سرپرست سازمان تامین اجتماعی از تشکیل کمیته راهبردی مدیریت سرمایه‌گذاری و خروج از بنگاهداری و حرکت به سمت سهامدارای شرکت ها و با هدف تامین نقدینگی فوری استقبال کرد .



۴️⃣سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع با اشاره به اینکه وزیر صنعت به نخستین تعهد به مجلس جامه عمل پوشانده ،گفت: سیمان به قیمت واقعی برگشت و نرخ فولاد و خودرو هم تعدیل خواهد شد.



۵️⃣وزارت اقتصاد از فروش ۱۱۳.۳ هزار میلیارد تومان اوراق شامل ۳۲.۳ هزار میلیارد تومان بصورت عرضه نقدی و ۸۱ هزار میلیارد تومان در قالب اسناد خزانه خبر داد.



۶️⃣رویترز: در سال‌های اخیر و با وجود تحریم‌های اعمال شده علیه ایران در حوزه انرژی، ایران در فروش سوخت و محصولات پتروشیمی بازار پررونقی را تجربه کرده و در صورت لغو تحریم‌های آمریکا، ایران به راحتی به بازار آسیا و اروپا بازمی‌گردد.




www.emaco.pro

انتهای خبر

0
0