اماکو (مشاور سرمایه گذاری ابن سینا مدبر)
1400/07/21
07:59
#چند_خبر_مهم 1️⃣کریمی معاون صادرات سایپا: این محصول در نمایندگی فروش محصولات عراق به قیمت ۷ هزار دلار معادل بیش از ۱۸۰ میلیون تومان و نقدی فروخته...

#چند_خبر_مهم



۱️⃣کریمی معاون صادرات سایپا: این محصول در نمایندگی فروش محصولات عراق به قیمت ۷ هزار دلار معادل بیش از ۱۸۰ میلیون تومان و نقدی فروخته می شود.



۲️⃣مدرسی خیابانی مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تا سال گذشته ۸۰ درصد سوخت مورد نیاز کشتیرانی از داخل تامین می‌شد، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال ۹۵ درصد سخت مورد نیاز از داخل کشور تامین شود.



۳️⃣صندوق بین‌المللی پول در جدیدترین گزارش چشم انداز اقتصادی جهان ، رشد اقتصادی ایران در سال جاری میلادی را ۲.۵ درصد برآورد کرد که نسبت به پارسال کاهش یافته و پیش بینی کرد که در سال بعد نیز به ۲ درصد کاهش یابد.



۴️⃣ابراهیم رئیسی در جلسه ستاد اقتصادی دولت بر ضرورت تهیه طرح جامع مدیریت تولید و مصرف انرژی ، استفاده حداکثری از توان داخلی برای احداث نیروگاه‌ها و پیش‌بینی برای تامین سوخت زمستانی نیروگاه‌های تولید برق تاکید کرد.



۵️⃣دهقان دهنوی رییس سازمان بورس: بخش اعظم فروش اوراق دولتی ناشی از عملیات بازار باز بین بانکی است که بین بانک ها و بانک مرکزی اتفاق می افتد و به هیچ عنوان به معنی فروش اوراق توسط دولت نیست.




www.emaco.pro

انتهای خبر

0
0