اخبار اکس نوین
1400/06/17
11:10
تاریخ راه‌اندازی قراردادهای هوشمند کاردانو رسما تایید شد

اکس نوین: بر اساس بیانیه اخیر شرکت IOG، پروپوزال مربوط به هارد فورک آلونزو و قراردادهای هوشمند کاردانو با موفقیت به شبکه اصلی کاردانو اضافه شد. بدین ترتیب، طبق پیش‌بینی‌ها هارد فورک آلونزو به طور رسمی در تاریخ ۱۲ سپتامبر در بستر شبکه کاردانو اجرا خواهد شد. در حال حاضر، اپراتورهای استخرهای استخراج، صرافی‌ها و دیگر شرکای کاردانو برای مهم‌ترین ارتقاء این شبکه آماده می‌شوند. چارلز هاسکینسون، مدیرعامل شرکت IOG در همین راستا اعلام کرد توسعه‌دهندگانی که قبلا پلوتوس را در برنامه‌های خود پیاده‌سازی کرده‌اند می‌توانند روز یکشنبه آن را در شبکه اصلی اجرا کنند. شرکت IOG در بیانیه‌ای ضمن تشکر از جامعه و شرکای خود به دلیل حمایت و…

اکس نوین : بر اساس بیانیه اخیر شرکت IOG، پروپوزال مربوط به هارد فورک آلونزو و قراردادهای هوشمند کاردانو با موفقیت به شبکه اصلی کاردانو اضافه شد. بدین ترتیب، طبق پیش‌بینی‌ها هارد فورک آلونزو به طور رسمی در تاریخ ۱۲ سپتامبر در بستر شبکه کاردانو اجرا خواهد شد.


در حال حاضر، اپراتورهای استخرهای استخراج، صرافی‌ها و دیگر شرکای کاردانو برای مهم‌ترین ارتقاء این شبکه آماده می‌شوند.


چارلز هاسکینسون، مدیرعامل شرکت IOG در همین راستا اعلام کرد توسعه‌دهندگانی که قبلا پلوتوس را در برنامه‌های خود پیاده‌سازی کرده‌اند می‌توانند روز یکشنبه آن را در شبکه اصلی اجرا کنند.


شرکت IOG در بیانیه‌ای ضمن تشکر از جامعه و شرکای خود به دلیل حمایت و پشتیبانی آنها گفت:


ما در مسیر خود قرار گرفته‌ایم. این ارتقاء می‌تواند پایان سفری طولانی باشد. اما شروع مرحله جدید و هیجان‌انگیز دیگری در توسعه شبکه قراردادهای هوشمند است. ما اخبار و اطلاعات بسیار زیادی داریم که طی ماه‌های آتی با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.


اخیرا شایعات زیادی در رابطه با پلوتوس و هارد فورک آلونزو مطرح شد. کاربران در شبکه‌های اجتماعی مختلف با انتقاد از شبکه کاردانو اظهار داشتند که این شبکه نتوانسته تراکنش‌های کافی و موردنیاز را برای پایداری قراردادهای هوشمند پردازش کند.


خالق کاردانو در واکنش به این انتقادات گفت:


همانطور که انتظار آن را داشتیم، انبوهی از ترس، شک و عدم قطعیت در راه است که سال گذشته در خصوص هارد فورک شلی نیز شاهد آن بودیم. افرادی وجود دارند که متوجه نمی‌شوند یا احساس خطر می‌کنند. ۱۲ سپتامبر روز بزرگی است اما تنها یک روز در سفر طولانی ما به شمار می‌رود.


منبع u.today


انتهای خبر

0
0