ایران بورس
1399/09/23
21:40
🔴📢 مشکلات واردات #واکسن_کرونا در #ایران تا این لحظه: [این یادداشت، کاملا واقعی است!] ۱- تعداد واکسن محدود است و تا یکی دو سال آینده به ما نمی‌فروش...

🔴📢 مشکلات واردات #واکسن_کرونا در #ایران تا این لحظه: [این یادداشت، کاملا واقعی است!]



۱- تعداد واکسن محدود است و تا یکی دو سال آینده به ما نمی‌فروشند (دکتر سامه‌یح، عضو کمیسیون بهداشت مجلس)



۲- [می‌فروشند ولی] #پول نداریم (دکتر مردانی، عضو کمیته کشوری کرونا)



۳- پول داریم، ولی #بانک_مرکزی پول را نمی‌دهد (دکتر شهریاری، رییس کمیسیون بهداشت مجلس)



۴- پول داریم، بانک مرکزی هم پول می‌دهد ولی امکان انتقال پول را نداریم (همتی، رییس بانک مرکزی)



۵- می‌توانیم پول انتقال بدهیم. همین الان هم مقدار زیادی #دارو از شرکت‌های آمریکایی و اروپایی وارد می‌کنیم و در همه این معاملات هم #ارز منتقل می‌شود. اگر نمی‌توانستیم یک ماه دارو وارد کنیم دچار کمبودهای فاجعه‌بار می‌شدیم. (ریاحی، رییس اتحادیه واردکنندگان دارو)



۶- [شاید واکسن را بفروشند و پول هم داشته باشیم و پول را انتقال هم بدهیم، ولی] هواپیما و #یخچال مناسب برای واردات واکسن نداریم (دکتر قانعی، رییس کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا)



۷- پنج فروند هواپیمای مورد نیاز واردات واکسن را آماده کرده‌ایم. هواپیماهای کارگو می‌توانند محموله واکسن را جابه‌جا کنند و از این لحاظ مشکلی نداریم. راه حل های بسیاری وجود دارد که با کمترین هزینه و با همین ناوگان کهنه بتوانیم موفق به ورود درست و صحیح واکسن ها به کشور شویم. در حال بررسی هستیم که در هر هواپیما چند تن #یخ_خشک باید تعبیه شود که هواپیماها امکان واردات واکسن را داشته باشند. زمان نهایی را #وزارت_بهداشت تعیین می‌کند. (آدم‌نژاد، معاون وزیر راه و شهرسازی)



✳ پی نوشت: گویند روزی در یک #دنیای_خیالی به یک گناهکار، حق انتخاب بین جهنم خارجی‌ها و جهنم کشورش را می‌دهند با این تفاوت که در جهنم کشورش، هر روز قیر داغ را با قیف در حلقوم گناهکاران می ریزند ولی در جهنم خارجی‌ها فقط هفته‌ای دو بار این عمل اجرا می‌شود. فرد گناهکار، بعد از کمی فکر کردن، جهنم خارجی‌ها را انتخاب می‌کند و در نتیجه از همان هفته اول طبق برنامه، قیر داغ را در حلقش وارد می‌کنند. مدت‌ها گذشت و روزی، فرد گناهکار گذرش به جهنم کشورش افتاد اما با کمال تعجب دید که ساکنین آنجا خوشحال و شاد در حال عیش و نوش هستند! با همان تعجب از یکی از ساکنین آنجا پرسید چرا وضعیت اینجا با وجود عذاب بیش‌تر اینگونه است؟ آن فرد در حالی که به عیش و نوش مشغول بود پاسخ داد: اینجا یک روز قیر هست، قیف نیست. یه روز قیف هست، قیر نیست. یک روز قیف و قیر داریم ولی مسیول ریختن قیر در حلق به مرخصی می‌رود. گاهی روزها هم همه چیز هست ولی در بین‌التعطیلین قرار می‌گیریم و همه چیز لغو می‌شود، خلاصه اینکه هر شش ماه یک بار هم قیر در حلقمان نمی‌ریزند!



منبع:کانال تلگرامی چاقال سهم

انتهای خبر

0
0