بورس۲۴
1400/10/26
08:06
باز هم فشار فروش/ پیش بینی بورس امروز ۲۶ دی ۱۴۰۰

تحلیلگران تکنیکی معتقدند با تحولات رخ داده در بازار روز گذشته، شاخص هم‌وزن نیز باری دیگر کف ۳۴۳ هزار واحدی را خواهد دید. این در شرایطی است که تا پایان هفته جاری کلیه شرکت‌ها باید صورت‌های مالی ۹ ماهه را روانه کدال کنند.

باز هم فشار فروش/ پیش بینی بورس امروز 26 دی 1400

بورس۲۴ : در شرایطی به مصاف معاملات دومین روز کاری هفته می‌رویم که بازار روز گذشته شروع پر فروغی نداشت و با گذر از نیمه ابتدایی معاملات بر شدت عرضه‌ها افزوده شد تا در یک روز نه چندان خوب، شاهد عقب‌گرد بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص و از دست رفتن سطح حمایتی یک میلیون و ۳۳۰ هزار واحدی باشیم.


این روزها گوش بازار به هیچ تحلیل و اتفاق مثبتی (ثبات قیمت دلار، رشد دلار نیمایی، فروش خوب شرکت‌ها، اصلاح P/E ، رشد بازارهای جهانی، جهش قیمت نفت، کاهش ابهامات در حوزه بودجه، شرایط خوب تکنیکی، خوش‌بینی نسبی به کاهش فشار تحریم‌ها و ...) بدهکار نیست. تقریبا اکثر معامله‌گران از حقیقی گرفته تا حقوقی، نقش بیننده را ایفا می‌کنند و خبری از خریدهای پر قدرت و ورود پول‌های پارک شده نیست. همین عامل موجب شده تا باری دیگر شاهد عقب‌گرد بازار باشیم. با شرایط فعلی دور از انتظار نیست که شاخص باری دیگر کف یک میلیون و ۲۹۰ هزار واحدی برابر با آخرین کف شکل گرفته در تاریخ ۲۳ آذر ماه را لمس کند !


تحلیلگران تکنیکی معتقدند با تحولات رخ داده در بازار روز گذشته، شاخص هم‌وزن نیز باری دیگر کف ۳۴۳ هزار واحدی را خواهد دید. به هر صورت روزهای سختی را پشت‌سر می‌گذاریم و این در شرایطی است که تا پایان هفته جاری کلیه شرکت‌ها باید صورت‌های مالی ۹ ماهه را روانه کدال نمایند. طبیعتا با توجه به معاملات روز گذشته، از بازار امروز هم انتظار خاصی نمی‌توان داشت. با این حال تصور می‌شود در نیمه دوم معاملات، شاهد تحرکات بهتری در بازار باشیم.

انتهای خبر

0
0