رمزارز نیوز
1402/01/26
14:40
توکن‌سوزی خودکار BNB و ظهور سیگنال افزایش قیمت این رمزارز!

تیم بایننس در آخرین دوره سه ماهه توکن‌سوزی خودکار خود، بیش از دو میلیون ارز دیجیتال BNB را از چرخه توکن‌های در… مطالعه مطلب ...

تیم بایننس در آخرین دوره سه ماهه توکن‌سوزی خودکار خود، بیش از دو میلیون ارز دیجیتال BNB را از چرخه توکن‌های در دسترس خارج کرد.


به گزارش رمزارز نیوز، بایننس در بیست و سومین دوره سه ماهه خود حدود ۲,۰۲۰,۱۳۲.۲۵ توکن BNB به ارزش ۶۷۴ میلیون دلار را سوزاند و از گردش خارج کرد.


مکانیزم توکن‌سوزی خودکار (auto-burn) بایننس مقدار BNB برای سوزاندن را بر اساس قیمت این رمزارز و تعداد بلاک‌های تولید شده در زنجیره BNB تنظیم می‌کند. توکن‌سوزی بایننس در دوره‌های سه ماهه اولین بار در اکتبر ۲۰۱۷ رخ داد، زمانی که قیمت این توکن ۱.۵۲ دلار بود.


در این میان، چشم‌انداز قیمتی برای BNB همچنان صعودی در نظر گرفته می‌شود و با بریک آوت و تثبیت بالای ناحیه ۳۳۰ دلار احتمال افزایش قیمت این رمزارز و رسیدن به اهداف بالای ۴۵۳ دلار وجود دارد.


توکن‌سوزی خودکار BNB و ظهور سیگنال افزایش قیمت این رمزارز!

نمودار قیمتی BNB به دلایل متعددی می‌تواند صعودی در نظر گرفته شود؛ قیمت از یک کانال نزولی بلندمدت خارج شده و با شکست و تثبیت در بالای خط روند نزولی، آن را به عنوان یک حمایت (نماد سبز) تایید کرده است.


تحلیل و بررسی حرکت قیمت در قالب موج‌شماری (الیوت) نیز احتمال افزایش قیمت را تایید می‌کند. این مورد بیانگر آن است که در حال حاضر، قیمت در موج سوم (سفید) از یک سیکل صعودی پنج موجی قرار دارد. تحلیل ریزموج‌های اصلاحی نیز که بارنگ مشکی نمایش داده شده است، نشان می‌دهد که قیمت در ریز موج سوم قرار دارد. به عبارت دیگر، BNB ممکن است در بخشی از چرخه‌ی خود باشد که می‌تواند منجر به افزایش قیمت آن شود.


هدف مورد انتظار برای پایان حرکت صعودی در ناحیه ۴۵۳ دلار قرار دارد. درصورت دستیابی و رسیدن به این سطح، نسبت ۱:۱.۶۱ بین موج یک و سه شکل می گیرد.


تنها مانع پیش‌رو که می‌تواند روند صعودی را متوقف کند، ناحیه مقاومتی در سطح ۳۳۰ دلار است. بسته شدن کندل روزانه بالاتر از آن روند صعودی را تایید کرده و می‌تواند حرکت صعودی را تسریع کند. از سوی دیگر، در صورت عدم عبور قیمت از این مقاومت، تست مجدد حمایت ۳۰۰ دلاری تکرار خواهد شد.


انتهای خبر

0
0