کدال۳۶۰
1399/02/13
16:56
#حرهور #شفاف_سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده ▪️به استناد ماده 2 مکرر 3 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به ا...

#حرهور


#شفاف_سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده


▪️به استناد ماده ۲ مکرر ۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع می‌رساند پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر آثار شیوع کرونا برفعالیت شرکت به استحضار می رساند با توجه به فعالیت این شرکت به دو صورت صدور بارنامه در دفاتر و پروژه ای ، میزان تاثیر گذاری شیوع ویروس کرونا بر فعالیت این شرکت بشرح ذیل بحضورتان اعلام میگردد : با توجه به اینکه عمده فعالیت دفتر امیرکبیر (حدود۸۵٪)صدور بارنامه جهت بارهای شرکت پویش بازرگان میباشد و دفتر مرکزی این شرکت در تهران واقع می باشد و در بازه زمانی اواخر اسفند تا اواخر فروردین تعطیل بوده است ، لذا درخواست صدور بارنامه بابت دفتر امیرکبیر کاهش چشمگیری داشته است. در مرود صدور بارنامه دفتر بندرعباس به دلیل کاهش شیوع بیماری در مناطق گرمسیر ، این تاثیرگذاری کمتر بوده است. در خصوص پروژه های این شرکت نیز به استحضار میرساند که شیفت روزکار پروژه فولاد مبارکه از ۲۵ اسفند لغایت ۵ اردیبهشت تعطیل شد که این موضوع منجر به کاهش کارکرد مکانیزمهای این شرکت ، مستقر در فولاد مبارکه شده است . در خصوص پروژه زرند کرمان تاثیر محسوسی نداشته است.


بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.


۱۳۹۹/۰۲/۱۳ ۱۶:۵۵:۳۶


➖➖➖➖⬇️⬇️⬇️⬇️


@Codal۳۶۰_ir


انتهای خبر

0
0