آکادمی هلاکوئی
1400/07/03
10:20
آخرین سرکوب های نظارتی چین بیشترین ضربه را به دو صرافی هیوبی و اوکی ایکس وارد کرد

پس از انتشار آخرین اطلاعیه مربوط به سرکوب…

پس از انتشار آخرین اطلاعیه مربوط به سرکوب های جدید نظارتی در چین، قیمت توکن های متعلق به صرافی های هیوبی (Huobi) و اوکی ایکس (OKEx) کاهش یافت.


یک ساعت پس از اینکه بانک خلق چین بیانیه خود در مورد برنامه این بانک در راستای مقابله بیشتر با معاملات رمزنگاری را منتشر کرد، قیمت هر دو توکن huobi (HT) و توکن OKB (OKB) بیش از ۱۵ درصد سقوط کرد. بر اساس داده های CoinGecko، درصد افت این دو توکن در ۲۴ ساعت گذشته از این رقم بیشتر شده است.


اقدامات سختگیرانه چین این بار تمام خدمات مربوط به صنعت رمزنگاری را مورد هدف قرار داده است، به این معنی که هر کسب و کاری که به افراد اجازه دهد ارزهای فیات را با دارایی های رمزنگاری مبادله کنند، غیرقانونی تلقی می شود.


هر دو صرافی بزرگ هیوبی و اوکی ایکس با سابقه کار طولانی، سالها پیش در چین تاسیس شده اند. اگرچه این دو صرافی ارزهای رمزنگاری شده ادعا کرده اند که از چین خارج شده اند و معاملات ارز فیات یوآن چین را به حالت تعلیق درآورده اند، اما هنوز بخشی از کارمندان آنها در این کشور مستقر هستند و به مشتریان چینی رسیدگی می کنند و به آنها این امکان را می دهد تا رنمینبی (Renminbi یکای پول رسمی کشور چین است) را از طریق فرابورس با دارایی های رمزنگاری مبادله کنند.


از سوی دیگر، بایننس نیز خدمات فرابورس یوان چین را در بستر معاملات خود ارائه می دهد. قیمت BNB، توکن بومی این صرافی، با کاهش هشت درصدی خود کمتر از دو توکن دیگر متحمل ضرر شد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: theblockcrypto


انتهای خبر

0
0