آکادمی هلاکوئی
1400/10/14
20:30
غول مخابراتی آلمانی تلکام با پولکادات وارد همکاری می شود

غول مخابراتی آلمان، Telekom، با پولکادات همکاری می…

غول مخابراتی آلمان، Telekom، با پولکادات همکاری می کند و با خرید رمزارزهای DOT در اکوسیستم این بلاکچین سرمایه گذاری می کند.


تلکام اخیرا اعلام کرده است که شرکت تابعه T-Systems MMS قصد دارد از زیرساخت تلکام برای مشارکت در شبکه بلاکچین عمومی پولکادات به عنوان اعتبارسنجی استفاده کند.


هدف شبکه پولکادات اتصال چندین بلاکچین به یک شبکه یکپارچه است که به کاربران در بلاکچین های مختلف اجازه می دهد تا هر نوع داده یا دارایی را ارسال و دریافت کنند. توکن DOT به دارندگان اجازه می دهد تا در حاکمیت شبکه، سهامداری و پیوند شرکت کنند. رمزارز DOT در حال حاضر با قیمت ۳۰.۱۱ دلار معامله می شود که بیش از ۶ درصد نسبت به قیمت یک ماه پیش رشد داشته است.


دکتر آندریاس دیتریچ، رئیس مرکز راه حل های بلاکچین در T-Systems MMS، می گوید که آن ها به چشم انداز پولکادات اعتقاد دارند. ما به عنوان تلکام آلمانی، همیشه از همکاری افراد و شرکت‌ها، در حال حاضر با فناوری‌های غیرمتمرکز نیز حمایت کرده‌ایم. پولکادات یک شبکه ناهمگن و چند زنجیره ای است که به بلاکچین های مختلف با ویژگی های مختلف اجازه می دهد تا ارتباطات خودسرانه و متقابل زنجیره ای را تحت امنیت مشترک انجام دهند.”


این اولین ورود تلکام به دنیای رمزارزها نیست. در ماه ژوئن (خرداد)، غول مخابراتی و آندریسن هوروویتز اعلام کردند که برای به اشتراک گذاشتن توکن های CELO در شبکه بلاکچین عمومی پلتفرم زیرساخت پرداخت جهانی Celo، شریک شده اند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: dailyhodl


انتهای خبر

0
0