آکادمی هلاکوئی
1400/02/04
15:00
جابجایی ۸۰۰ میلیون استلار در طول پانزده ساعت گذشته توسط نهنگ ها!

سرویس بلاکچین هشدار نهنگ (Whale Alert) ، که…

سرویس بلاکچین هشدار نهنگ (Whale Alert) ، که جابجایی های بزرگ از ارزهای دیجیتال را ردیابی می کند، در طول پانزده ساعت گذشته، نزدیک به ۸۰۰ میلیون استلار (XLM) جابجا شده توسط دارندگان عمده را مشاهده کرده است.


۸۰۰ میلیون XLM در حال جابجایی است!


بر اساس مجموعه توییت هایی که اخیرا توسط Whale Alert منتشر شده، هشت توده از رمزارزهای استلار توسط کاربران ناشناس جابجا شده است، در مجموع تقریبا ۸۰۰ میلیون XLM .


این مبلغ ،معادل ۳۵۱،۶۹۷،۷۷۰ دلار می باشد.



هشدار نهنگ - جابجایی 800 میلیون استلار در طول پانزده ساعت گذشته توسط نهنگ ها!هشدار نهنگ - جابجایی 800 میلیون استلار در طول پانزده ساعت گذشته توسط نهنگ ها!

این اولین حرکت عظیم XLM ، در چند هفته گذشته است.


در زمان نوشتن این مطلب ، ارز دیجیتال استلار، در رتبه ۱۵ در CoinMarketCap قرار گرفته است که با قیمت ۰.۴۴ دلار معامله می شود. طی بیست و چهار ساعت گذشته ، این سکه، افزایش ۸.۴۱ درصدی را تجربه کرده است.


ETP های مبتنی بر کاردانو و XLM ، در سوئیس راه اندازی شدند.


رویداد اخیر، احتمالا یکی از دلایل ایجاد جنبش بزرگ XLM میباشد که در بالا گفته شد. در ۲۲ آوریل (۲ اردیبهشت) ، CoinDesk گزارش داد که ارزهای قابل معامله در صندوق (ETP) مبتنی بر XLM و سکه بومی بلاک چین کاردانو، در سوئیس SIX راه اندازی شد.


ETP ها توسط ارائه دهنده محصولات سرمایه گذاری به نام ۲۱Shares، که در کشور سوئیس قرار دارد، کشور رمزارز دوست، راه اندازی شد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0