بورس۲۴
1402/09/09
20:55
عملکرد موفق جهان فولاد سیرجان در ۸ ماهه نخست ۱۴۰۲

شرکت جهان فولاد سیرجان در ۸ ماهه نخست سال جاری عملکرد موفقی در حوزه فروش، سودآوری و صادرات داشته است و...

🔹شرکت جهان فولاد سیرجان در ۸ ماهه نخست سال جاری عملکرد موفقی در حوزه فروش، سودآوری و صادرات داشته است. درآمد فروش محصولات جهان فولاد سیرجان در ۸ ماهه نخست امسال به ۱۰ هزار و ۱۹۴ میلیارد تومان رسیده است که جهش ۴۷ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.


🔹حجم فروش میلگرد شرکت جهان فولاد سیرجان در ۸ ماهه نخست امسال، ۲۱۴ هزار و ۷۳۳ تن بوده است که حاکی از افزایش ۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است و این شرکت به خوبی نیازهای بازار داخلی به میلگرد را تامین کرده است.


🔹حجم صادرات شمش فولادی شرکت جهان فولاد سیرجان نیز از ابتدای فروردین تا انتهای آبان سال جاری با جهش ۱۰۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۵۹ هزار و ۹۹۸ تن رسیده است.


🔹این شرکت همزمان با قدرت پروژه‌های بزرگ توسعه‌ای در حوزه تولید آهن اسفنجی را نیز به پیش برده است و با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، ظرفیت تولید آهن اسفنجی «فجهان» ۴ برابر می‌شود.


🔹پروژه واحد احیاء مستقیم شماره ۲ جهان فولاد سیرجان با ظرفیت تولید سالانه ۱ میلیون و ۵۰ هزار تن آهن اسفنجی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین پروژه مگامدول احیاء مستقیم این شرکت با ظرفیت تولید ۱ میلیون و ۷۶۰ هزار تن در سال نیز تا پایان ۳ ماهه نخست سال آینده وارد مدار خواهد شد.


انتهای خبر

0
0