اخبار فوری بورس
1400/03/31
08:35
#پیش_بینی_بازار #روزنه ✍️ بازار روز گذشته کار خود را با افزایش تقاضا آغاز کرد اما در کمتر از نیم ساعت فروشنده‌ها ظاهر شدند. البته سمت تقاضا هم بد ...

#پیش_بینی_بازار


#روزنه



✍️ بازار روز گذشته کار خود را با افزایش تقاضا آغاز کرد اما در کمتر از نیم ساعت فروشنده‌ها ظاهر شدند. البته سمت تقاضا هم بد نبود. ثبات ارزش معاملات در سطوح بیش از ۴ هزار میلیارد تومانی نشان می‌دهد که فروشنده‌ها دیگر قدرت کافی برای حرکت بازار به سمت یک دره جدید را ندارند.



همانطور که روز گذشته هم اشاره شد، بازار کم‌کم باید مسیر خود از سیاست را جدا کند. طی دو ماه آتی فرآیند انتقال قدرت انجام خواهد شد. بنابراین در مدت زمان باقی‌مانده، توجه بازار معطوف به وزرای انتخابی رئیس‌جمهور، تحولات مرتبط با برجام و از طرف دیگر کدال و گزارش شرکت‌ها خواهد بود.



✅ نکته مهم اینکه طی یک ماه آتی برگزاری مجامع طیف وسیعی از شرکت‌ها را خواهیم داشت. به نظر توزیع سود نقدی و از طرف دیگر بازگشت نمادهای قفل شده در صف فروش (بدون دامنه نوسان) بتواند در بهبود حرکت بازار موثر باشد. بنابراین نگرانی خاصی نیست؛ هر چند که برای امروز احتمالا فشار عرضه در نیمه ابتدایی را داشته باشیم اما انتظار می‌رود در نیمه دوم بازار سمت تقاضا بتواند فروشنده‌های همیشه در صحنه را زمین‌گیر کند.



انتهای خبر

0
0