سنا
1400/04/27
16:38
اتمام پذیره‌نویسی ۱۰ میلیون واحد صندوق خصوصی کمان کاریزما

صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی کمان کاریزما در نماد «کمان» سومین صندوق خصوصی است که در فرابورس ایران پذیره‌نویسی شد و پیش از این پذیره‌نویسی دو صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی اعتبار سرمایه نوآفرین با نماد «نوآور» و ثروت آفرین فیروزه در نماد «ثروت» انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) و به نقل از شرکت فرابورس ایران، پذیره‌نویسی صندوق خصوصی کمان کاریزما ۳۵ درصد تادیه به عنوان سومین صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی در فرابورس ایران طی ۶ روز کاری و پیش از اتمام مهلت یک‌ماهه، به اتمام رسید .


تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری قابل پذیره‌نویسی این صندوق ۱۰ میلیون واحد و قیمت مبنای هر واحد، یک میلیون ریال در نظر گرفته شده بود که از این میزان ۳ میلیون واحد ممتاز پیش از این توسط موسسین صندوق تادیه شده بود و ۷ میلیون واحد عادی نیز از سوی عموم سرمایه‌گذاران خریداری شد .


پذیره‌نویسی ۷ میلیون واحد صندوق کمان کاریزما از نوزدهم تیرماه به مدت ۲۳ روز کاری در فرابورس آغاز و همان‌طور که اشاره شد، طی ۶ روز کاری به اتمام رسید این در حالی است که مهلت این پذیره‌نویسی تا نوزدهم مردادماه جاری در نظر گرفته شده بود .


این صندوق که دوره فعالیت آن ۶ سال بوده و در حوزه صنایع کشاورزی، تبدیل و غذایی، برق و انرژی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، دارویی و سلامت و ... فعال است، ۳۵ درصد از سرمایه مورد نیاز خود را طی فرایند پذیره‌نویسی جذب کرده و مابقی ۶۵ درصد دیگر نیز در تعهد سرمایه‌گذاران است که طی دوره سرمایه‌گذاری و پیرو فراخوان‌های مدیر صندوق باید پرداخت شود .


مدیر صندوق کمان، شرکت مشاور سرمایه‌گذاری کمان کاریزما و متولی آن موسسه حسابرسی و خدمات مالی و مدیریت ایران مشهود است و از دیگر ارکان این صندوق نیز می‌توان به موسسه حسابرسی رازدار به عنوان حسابرس این صندوق اشاره کرد .


صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی کمان کاریزما در نماد «کمان» سومین صندوق خصوصی است که در فرابورس ایران پذیره‌نویسی شد و پیش از این پذیره‌نویسی دو صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی اعتبار سرمایه نوآفرین با نماد «نوآور» و ثروت آفرین فیروزه در نماد «ثروت» انجام شده بود .


انتهای خبر

0
0