بورس پرس
1400/06/08
09:16
فولادسازان بورسی و فرابورسی۱۰۰ درصد بیشتر صادر کردند / معرفی برترین ها

عملکرد شرکت های بزرگ فولادی حاضر در بورس و فرابورس طی چهار ماه اول سال با رشد ۱۰۱ درصدی و صادرات ۲.۸ میلیون تنی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه شده است .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، طبق آخرین گزارش عملکرد شرکت های بزرگ فولادی و گمرک در چهار ماه نخست سال جاری، رشد ۱۰۱ درصدی و صادرات ۲.۸ میلیون تنی انواع محصولات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل محقق شده است.


بر اساس این گزارش، شرکت‌های ذوب‌آهن اصفهان، فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، فولاد اکسین، فولاد هرمزگان، فولاد آلیاژی ایران، فولاد آذربایجان، فولاد خراسان، فولاد کاوه جنوب، صبا فولاد، فولاد بناب، جهان فولاد سیرجان، سنگ آهن چادرملو و فولاد کویر در تیر بالغ بر ۷۷۴.۲ هزار تن صادرات ورق عریض، اسلب، انواع مقاطع آلیاژی مهندسی، میلگرد، بیلت فولادی، آهن اسفنجی و بریکت گرم داشتند که نشان از رشد ۵۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.


طی این مدت، شرکت فولاد خوزستان با مجموع صادرات ۷۴۷.۱ هزار تنی، بهترین عملکرد را ثبت کرد و پس از آن فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان با بیش از ۴۳۶.۵ و ۴۲۷ هزار تن در چایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.


همچنین فولاد آلیاژی ایران با صادرات ۱۳.۹ هزار تنی انواع مقاطع آلیاژی مهندسی و ثبت رشد ۲۸۳ درصدی در مقایسه با سال گذشته، بیشترین رشد صادراتی را داشت.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0