آکادمی هلاکوئی
1401/01/11
01:20
تبدیل شدن Helium به جدیدترین یونیکورن حوزه رمزنگاری!

به گزارش بلومبرگ، هلیوم(Helium)، یک شرکت اتصال به…

به گزارش بلومبرگ، هلیوم(Helium)، یک شرکت اتصال به اینترنت اشیا، پس از کسب ۲۰۰ میلیون دلار در آخرین دور سرمایه‌گذاری خود، به فهرست یونیکورن های ارزهای دیجیتال پیوست.


این جمع‌آوری کمک مالی، که ارزش این استارت‌آپ را به ۱.۲ میلیارد دلار رسانده بود، توسط شرکت سرمایه‌گذاری مستقر در نیویورک تایگر گلوبال منیجنت(Tiger Global Management) و منلو پارک(Menlo Park)، شرکت سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر آندرسن هوروویتز(Andreessen Horowitz) مستقر در کالیفرنیا هدایت شد.


در این گزارش آمده است که این شرکت از این بودجه برای کار بر روی محصولات جدید استفاده خواهد کرد.


پس از پایان دور سرمایه گذاری سری D خود، که در ابتدا توسط Axios در ماه گذشته گزارش شد، این شرکت نام خود را نیز به Nova Labs تغییر داد. این برند بزرگ قرار است مرز واضح تری بین بلاک چین هلیوم و این شرکت ترسیم کند.


هلیوم یک شبکه غیرمتمرکز جهانی را اداره می کند که شامل بیش از نیم میلیون هات اسپات است تا اتصال دستگاه ها به اینترنت را ساده تر کند.


این شرکت در ابتدا در سال ۲۰۱۳ (۱۳۹۲) تاسیس شد و و بعد از اینکه یک مهندس، ایده پاداش دادن به افراد با رمزنگاری برای راه اندازی هات اسپات ها را مطرح کرد، در سال ۲۰۱۹ (۱۳۹۸) به یک مدل تشویقی جدید مبتنی بر ارزهای دیجیتال روی آورد.


این بلاک چین توسط الگوریتم اجماع به اصطلاح اثبات پوشش(proof of coverage) تامین می‌شود که در مقایسه با اثبات کار(proof-of-work)، به طور قابل توجهی از نظر انرژی کارآمدتر است.


سال گذشته، جامعه هلیوم رای داد تا این پروژه به اولین شبکه ۵G متعلق به مصرف کننده تبدیل شود. همچنین اعلام کرد که با شرکت ارتباطات FreedomFi ارتباط برقرار می کند. در درازمدت، هدف این پروژه تبدیل شدن به شبکه تلفن همراه شماره یک در ایالات متحده است.


قیمت رمزارز هلیوم (HNT) پس از افزایش ۸.۳۱ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، در زمان نوشتن این مطلب در صرافی بایننس(Binance)، ۲۵.۶۴ دلار میباشد. بر اساس داده های CoinMarketCap، این ارز دیجیتال چهل و نهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است.


طبق گزارش ها، صاحبان هات اسپات می توانند به ازای هر ارزش رمزارز HNT در ماه، هزاران دلار کسب کنند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0