ارزینکس
1400/05/02
10:44
💢مروری بر پروژه DESPACE 🔘 پروتکل ‌‌DESPACE به صورت چند زنجیره عمل می‌کند که در زمینه دیفای و NFT فعالیت می‌کنند و بر روی بلاکچین DECHAIN قرار گرفت...

💢مروری بر پروژه DESPACE



🔘 پروتکل ‌‌DESPACE به صورت چند زنجیره عمل می‌کند که در زمینه دیفای و NFT فعالیت می‌کنند و بر روی بلاکچین DECHAIN قرار گرفته.


از دید این پروژه همه پروژه‌هایی که در حوزه دیفای هستند ۳ مشکل اصلی دارند :



۱. استفاده از یلدفارمینگ باعث بدست آوردن سریع توکن می‌شود که به مرور زمان منجر به تورم زیاد می‌گردد.



۲. بعد از گرفتن سود سالیانه افراد به سرعت خارج می‌شوند و بازار ریزش پیدا می‌کند.



۳. استفاده از قرار داده‌های هوشمند جعلی بر روی صرافی‌های غیرمتمرکز و مواردی دیگر از کلاهبرداری‌ها که منجر به ضرر هنگفتی می‌شود و آن DEX هرچقدر هم پیشرفته باشم باز هم در نهایت به دلیل عدم کنترل یا بررسی قراردادهایی که در آن ذکر شده فضا را برای کلاهبرداران آزاد است. این پروژه در نظر دارد پروتکلی چند لایه باشد که به صورت کراس‌چین عمل می‌نماید همچنین از انواع توکن‌ها و کارت‌های NFT و DAO و طراحی مجدد یلد فارمینگ به منظور برطرف کردن نقص‌ها و... پشتیبانی می‌نمایند. هدف این پروژه ایجاد بستر پایدار و کاربرپسند و ایمن و همچنین ایجاد ارزش برای کارتهایNFT است تا با آن بتوان وام دریافت کرد.



🔘 این پروتکل بر اساس لایه‌های مشابه لایه‌های منظومه شمسی کار می‌کند و هر لایه جدید مکمل لایه‌های قبلی خواهد بود. البته هر لایه را می‌توان به عنوان یک جهان جداگانه با عملکردی جداگانه در نظر گرفت که به طور مستقل عمل می‌کند :



🔰 ۱. لایه DELAND یک بستر وام دهی است که با الهام از مدل MAKER DAO ایجاد شده.



🔰 ۲. لایه DECHAIN زنجیره بلوکی لایحه ۲ای است که با بلاک‌چین‌های لایه یک ارتباط دارد و به افراد امکان می‌دهد تا از مزایای مختلف بلاک‌چین‌های متعدد در یک پلتفرم واحد بهرهمند بشوند.



🔰 ۳. لایه DESWAP یک صرافی غیر متمرکز چند زنجیره‌ای است که به صورت AMM عمل می‌کند و می‌توان با آن علاوه بر معاملات ساده در آن اوردر قرارداد استیک کرد معاملات مارجین و (اهرم دار) انجام داد و حتی معاملات آتی را نیز قرارداد.



🔘 توکنومتری :


تعداد کل توکن‌های این پروژه ۱۰۰ میلیون عدد است و هنوز عرضه اولیه و فروش عمومی آن انجام نشده نماد توکن این پروژه DES می‌باشد و نحوه تقسیم آن به شرح زیر است : ( نحوه آزادسازی این توکن‌ها در عکس بالا آمده است)



🔰 ۱. پیش فروش : ۴.۵ درصد.



🔰 ۲. فروش استراتژیک : ۱۱.۵۲ درصد.



🔰 ۳. فروش خصوصی : ۵.۷۴ درصد.



🔰 ۴. فروش عمومی : ۰.۷۸ درصد.



🔰 ۵. نقدینگی : ۵ درصد.



🔰 ۶. شریکآن : ۵ درصد.



🔰 ۷. تبلیغات : ۳ درصد.



🔰 ۸. اکوسیستم : ۱۰ درصد.



🔰 ۹. پاداش استیکینگ :۴۰ درصد.



🔰 ۱۰. تیم : ۱۰ درصد.



فعالیت با ان اف تی : ۴.۲۷ درصد.



🔘 تیم :



موسسه این پروژه اوجنی تریتاکو نام دارد که تا پیش از این پروژه هیچگونه فعالیت کارآفرینی نداشته و یا حتی برای شرکت‌های معتبر فعالیت نکرده.



شخص بعدی اباسی فرانس می‌باشد که هم بنیانگذار این پروژه است و همچنین موسس ICE و LEADWALLET است.


این شخص مدیر پروژه DAO MAKER در آفریقا می‌باشد و مدیریت ARTFINITY را دارد و برای GOFIND فعالیت کرده است و عملکردهای بسیاری دیگر که از حوصله این مقاله خارج است.



✅ نام شرکت‌های سرمایه‌گذار بر روی این پروژه در عکس بالا آمده است.

انتهای خبر

0
0