دنیای اقتصاد
1399/08/28
09:00
جزئیات جدید محدودیت‌های کرونایی اول آذر 🔵 از روز شنبه اول آذرماه قرار است محدودیت‌های تازه‌ای برای شهرهایی که در سطح هشدار یا رنگ قرمز قرار دارند ...

جزییات جدید محدودیت‌های کرونایی اول آذر



🔵 از روز شنبه اول آذرماه قرار است محدودیت‌های تازه‌ای برای شهرهایی که در سطح هشدار یا رنگ قرمز قرار دارند اعمال شود که تهران و اکثر مراکز استان‌ها هم در رده این شهرها قرار گرفته‌اند.



🔵 در صورت قرار گرفتن یک شهر در سطح هشدار سه یا همان قرمز به‌جز مشاغل خیلی‌ضروری که مربوط به تهیه مایحتاج ضروری مردم، امنیت و سلامت می‌شوند، بقیه مشاغل همه تعطیل خواهند بود.



🔵 همچنین این تعطیلی ممکن است دو هفته یا کمتر یا بیشتر طول بکشد. به موجب این طرح تردد درون‌شهری در شهرهای قرمز از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح از اول آذرماه ممنوع است. کارفرمایان می‌توانند لیست افرادی را که در شیفت شب کار می‌کنند به نیروی انتظامی اعلام کنند تا جریمه نشوند.



🔵 همه مدارس در سطح هشدار سه (قرمز)، دو (نارنجی) و یک (زرد) به‌صورت غیرحضوری برگزار خواهند شد و برای دانشگاه‌ها نیز همین محدودیت اعمال می‌شود.



🔵 به‌مدت دو هفته نماز جماعات و نماز‌جمعه تعطیل خواهد بود و همین محدودیت برای مراسم فرهنگی نیز اعمال می‌شود.



🔵 در اداراتی که غیر‌ضروری هستند و نیازی به باز‌بودن‌شان نیست با حداقل کارکنان کار خواهند کرد.



🔵 در مناطق قرمز و نارنجی، خودروهای پلاک بومی حق خروج ندارند و خودروهای پلاک غیربومی نیز حق ورود نخواهند داشت. خودروهای متخلف با دوربین شناسایی شده و بین ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.



🔵 هر شهری محدوده خود را دارد و اگر فردی از شهری خارج شود به شهر دیگر نمی‌تواند وارد شود.



کانال رسمی روزنامه دنیای اقتصاد




https://b۲n.ir/۵۳۸۸۷۵



انتهای خبر

0
0