سپرده گذاری مرکزی
1400/06/13
00:00
رییس سازمان بورس اعلام کرد : امکان فروش سهام عدالت به صورت بلوکی

رییس سازمان بورس اعلام کرد : ۴۰ درصد باقیمانده سهام عدالت در آینده آزادسازی می‌شود و امکان فروش سهام عدالت به صورت بلوکی وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی سمات به نقل از سنا، محمدعلی دهقان دهنوی درباره آخرین وضعیت آزادسازی باقیمانده سهام عدالت گفت: ۴۰ درصد باقیمانده سهام عدالت در آینده آزادسازی می‌شود.

وی درباره واریز باقیمانده سود سهام عدالت خاطرنشان کرد: بخشی از عدم پرداخت سود سهام عدالت ناشی از افزایش سرمایه شرکت‌ها بود و در این میان با شرکت‌هایی که سود خود را پرداخت نکرده اند به طور حتم از نظر انضباطی برخورد می‌شود.

او اعلام کرد: مقدار سود باقیمانده کم است و با توجه به اینکه پرداخت سود سال ۹۹ نزدیک است، بنابراین باقیمانده سود سهام عدالت با سود سال ۱۳۹۹ پرداخت می‌شود.

رییس سازمان بورس در ادامه به فروش سهام عدالت اشاره کرد و گفت: همچنان امکان فروش بلوکی سهام عدالت مانند قبل وجود دارد، از آنجا که در ماه‌های قبل خریدار نداشت، اکنون با توجه به وجود خریدار بالقوه فروش بلوکی امکان پذیر است.

دهقان دهنوی خاطرنشان کرد: سهام عدالت چند ماه است که فروش نرفته است، در این زمینه اطلاع رسانی شد تا افرادی که درخواست فروش داده بودند، درخواست خود را بررسی کنند، زیرا امکان لغو فروش سهام برای این افراد در نظر گرفته شد.

انتهای خبر

0
0