رمزارز نیوز
1403/05/01
14:00
بایننس کوین به ۶۰۰ دلار رسید! آیا این شروع صعودی شگفت‌انگیز است؟

قیمت بایننس کوین (BNB) در چند روز اخیر افزایش یافته است. هرچند این افزایش شاید به نظر چشمگیر نیاید، اما به اندازه‌ای بوده که توجه‌ها را جلب کند. به نظر می‌رسد این آلت‌کوین در تلاش…

قیمت بایننس کوین (BNB) در چند روز اخیر افزایش یافته است. هرچند این افزایش شاید به نظر چشمگیر نیاید، اما به اندازه‌ای بوده که توجه‌ها را جلب کند. به نظر می‌رسد این آلت‌کوین در تلاش است تا روند صعودی سه‌ماهه خود را بازپس‌گیرد و میزان علاقه‌مندی به آن در حال افزایش است.


رشد ۲۲ درصدی بایننس کوین در دو هفته گذشته، تغییرات قابل‌توجهی در رفتار سرمایه‌گذاران به وجود آورده است. شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان‌دهنده افزایش فشار خرید است که سیگنال مثبتی برای اعتماد بیشتر سرمایه‌گذاران به این ارز دیجیتال به شمار می‌رود.


همچنین، شاخص جریان پول چایکین (CMF) نیز سیگنال‌های امیدوارکننده‌ای را برای بایننس کوین ارائه می‌دهد.


شاخص CMF این رمزارز به بالاترین میزان ماهانه خود رسیده و تایید می‌کند که علاقه‌مندی به این توکن در حال افزایش است. این افزایش علاقه می‌تواند از ادامه روند صعودی قیمت BNB حمایت کند.


بر اساس داده‌های بازار، برای اولین بار در بیش از یک ماه گذشته، بایننس کوین در محدوده قیمتی ۶۰۰ دلاری معامله می‌شود. روند صعودی اخیر به این توکن کمک کرده تا به این قیمت برسد و خط روند صعودی خود را تقریبا دوباره پس بگیرد.

bnb-price-set-to-reclaim-uptrend

اگر این روند ادامه داشته باشد، قیمت BNB ممکن است تا ۶۱۸ دلار افزایش یابد. این سطح یک مقاومت کلیدی برای بایننس کوین است که در چهار ماه گذشته فقط یک بار از آن عبور کرده است. ادامه روند صعودی فعلی می‌تواند به عبور از این مقاومت کمک کند.


اما اگر قیمت نتواند از این سطح مقاومت عبور کند، ممکن است مومنتوم صعودی خود را از دست بدهد و به ۵۷۵ دلار سقوط کند. چنین اتفاقی می‌تواند منجر به کاهش بیشتر قیمت شود.


انتهای خبر

0
0