سهامیاب - آموزش بورس
1400/03/26
08:49
#پیش_بینی_بازار #روزنه ✍️ بازار روز گذشته با افزایش تقاضا آغاز کرد و مطابق با انتظار با گذر از نیمه ابتدایی معاملات، فشار عرضه بالا گرفت. در نتیجه...

#پیش_بینی_بازار


#روزنه



✍️ بازار روز گذشته با افزایش تقاضا آغاز کرد و مطابق با انتظار با گذر از نیمه ابتدایی معاملات، فشار عرضه بالا گرفت. در نتیجه این رویداد، کل رشد دقایق ابتدایی شاخص از دست رفت. شاخص هم‌وزن سرخ‌پوش شد و بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان پول توسط حقیقی‌ها از بازار خارج شد.



🔰 اتفاقات روز گذشته منطقی بود چراکه پس از رشد کوتاه‌مدتی بازار و همچنین نزدیک شدن به انتخابات، بسیاری از معامله‌گران ترجیح می‌دهند در کوتاه‌مدت برنامه فروش را در دستور کار داشته و خریدهای خود را به بعد از انتخابات موکول نمایند. بنابراین در شرایطی که توازن بین عرضه و تقاضا بر هم خورده، طبیعی است که شاهد عقب‌گرد بازار باشیم.



🔰 هر چند که انصافا حال و روز این روزهای بازار به مراتب بهتر از ماه‌های اخیر است و در منفی‌ها جسارت بیشتری در سمت خرید قابل مشاهده است. به نظر بازار امروز با فشار عرضه آغاز کند و زد و خورد جالبی را بین دو سمت عرضه و تقاضا داشته باشیم و حتی ممکن است در نیمه معاملات شاهد حرکت پائین به بالا در بسیاری از نمادهای بزرگ و مورد توجه باشیم.



انتهای خبر

0
0