دنیای اقتصاد
1399/10/08
09:00
وحشت از نوع جدید کرونا در قاره سیاه ⚠️ نگرانی اصلی دنیا برای شیوع بیماری ویروس کرونا حالا متوجه قاره سیاه شده است. کارشناسان مسائل بهداشتی نگران ا...

وحشت از نوع جدید کرونا در قاره سیاه



⚠️ نگرانی اصلی دنیا برای شیوع بیماری ویروس کرونا حالا متوجه قاره سیاه شده است. کارشناسان مسایل بهداشتی نگران این قاره با ضعیف‌ترین امکانات هستند. آفریقای جنوبی در مرکز موج وحشتناک جدید بیماری ویروس کرونا قرار گرفته است و ۲۴۲ بیمار در کارخانه فولکس واگن، روی تخت‌های فلزی فوریت‌های پزشکی بستری شده‌اند.



⚠️ این ویروس در کشورهای آفریقایی در حال رشد و خیزش مجدد است. این‌بار مرگبارتر و سریع‌تر از پیش. گفته می‌شود این گونه جدید ویروس کرونا بوده که در این قاره مشاهده شده است. نکته جالب توجه در این‌باره آن است که جهشی که در این ویروس رخ داده در دو کشور نیجریه و آفریقای جنوبی با هم متفاوت است.



⚠️ گفته می‌شود گونه جدید این ویروس، عفونت بیشتری ایجاد می‌کند. به گفته کارشناسان این نوع جدید ویروس کرونا، قدرت سرایت بیشتری دارد. شمار موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در آفریقای جنوبی به سرعت در حال نزدیک شدن به عدد یک میلیون مورد است. بسیاری اذعان دارند گونه جدید آن در آفریقا نوع مرموز ویروس کرونا است.



کانال رسمی روزنامه دنیای اقتصاد




https://b۲n.ir/۹۱۶۵۷۱



انتهای خبر

0
0