تدبیر فردا
1399/11/04
18:56
💢تحلیل‌بازارسرمایه 📆99/11/04 با سلام خدمت دوستان بازار امروز خوب بود ، #حجم‌معاملات از محدوده ی ده هزار میلیارد بالاتر رفت و وضعیت خوبی رو در #ریز...

💢تحلیل‌بازارسرمایه


📆۹۹/۱۱/۰۴



با سلام خدمت دوستان


بازار امروز خوب بود ، #حجم‌معاملات از محدوده ی ده هزار میلیارد بالاتر رفت و وضعیت خوبی رو در #ریزمعاملات داشتیم،



(آن قدرتی را که گفتیم الان به راحتی مشاهده می کنید)



#حجم‌معاملات شاخص ساز ها را ببینید چقدر پایین آمده و #نحوه‌ی‌برخورد افراد خورد بازار هم مشاهده کنید ((کسانی که قبلا به این سهام حجم می دادند چه با کدهای حقیقی و چه با کد های حقوقی افراد بزرگ بازار بوده اند که اکثرا یا بازیگردان های سهام یا صندوق های بزرگ می باشند))


#الان‌کاملامشهود شد که بالا و پایین های بازار دست چه کسانی هست و مهمترین نکته که میتوان با اینها حرکت کرد و بازی خوانی کرد همان #استراتژی‌های‌معاملاتی است که باید به دقت بررسی شود،


خوشبختانه وضعیت ورود و خروج ما و دوستان عزیز و تغییرات اعمالی مناسب بوده است انشالله عزیزان همراه نیز همین حرکت را کرده باشند چون چندین بار تاکید کردیم.



#البته‌هنوزروندبازار صعودی نیست و از لحاظ تکنیکال ما در یک روند نزولی قرار داریم ولی #وضعیت‌روانی‌بازار امروز بهتر شده و همچنین مهمترین عامل رفتار بزرگان بازار و ریزمعاملات آنها می باشد و البته قیمت سهام که بسیار مناسب ورود هستند.



📊تحلیل‌بازارفردا:::



#برای‌فردابازار یک تعادل و برگشت را در اکثر سهام داریم.


#فرداانتظارداریم حجم و ارزش معاملات بیشتر از امروز شود و بسیاری از سهام متعادل شوند و البته شاخص همچنان عدد مثبت خوبی را بزند چون انتظار وضعیت معاملاتی خوب از شاخص سازها خواهیم داشت.



#یک‌نکته‌ی‌دیگر در این ماه و ماه بعدی


اوراق تبعی است که بسیاری از آنها وقت سر رسیدشان می رسد و معمولاسهامدارعمده دوست ندارد پولی را اضافه بپردازد و قیمت سهام حداقل به قیمت اوراق نزدیک خواهد شد.




موفق باشید



╭═ঈீ͜ৡৢ͜͡🌎ꦿீ͜ৡৢ͜͡ঊ═╮


《《 》》



انتهای خبر

0
0