رمزارز نیوز
1403/01/19
13:30
پیش‌بینی آینده اینجکتیو؛ قیمت INJ تا پایان ماه آوریل به ۵۰ دلار می‌رسد؟

قیمت ارز دیجیتال اینجکتیو (INJ) طی ۲ روز گذشته، افزایش قابل‌توجهی را تجربه کرده که مجموع رشد سالانه آن را به ۵۷۰ درصد رسانده است. عملکرد قابل‌توجه اینجکتیو، توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده و به گمانه‌زنی‌ها در مورد پتانسیل آن برای رشد بیشتر دامن زده است.


قیمت این ارز دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته، با رشدی ۲.۵ درصدی به ۳۵.۴ دلار و ارزش بازار آن با افزایشی ۲.۳ درصدی به ۳.۳۰ میلیارد دلار رسیده است. در طرف مقابل، حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با افتی ۱۲.۵ درصدی به ۱۱۹.۴ میلیون دلار کاهش یافته است.

injective-price-prediction-is-50-the-next-milestone-by-end-of-april

طی هفته گذشته، قیمت اینجکتیو روندی جانبی را تجربه کرد که در آن، خریداران و فروشندگان سعی در به دست گرفتن اختیار بازار داشتند.


گفتنی است، قیمت INJ طی ماه گذشته، کاهشی ۱۴ درصدی داشته که نشان‌دهنده نوسانات زیاد بازار است. با این حال، با توجه به روند اخیر قیمت، به نظر می‌رسد شرایط به نفع گاوها تغییر کرده است.


قیمت این ارز دیجیتال اکنون در موقعیتی حساس قرار دارد. چنانچه قیمت بالای حمایت ۳۵ دلار باقی بماند، می‌تواند تا ۴۰ دلار افزایش پیدا کند. در این صورت، اهداف بعدی قیمت به ترتیب، ۴۵، ۴۸ و ۵۰ دلار خواهند بود.


از طرف دیگر، اگر روند نزولی شود، قیمت در سطح ۳۰ دلار حمایت خواهد شد. در صورت شکسته شدن این سطح نیز، احتمال کاهش قیمت تا ۲۵ دلار وجود خواهد داشت.


در این میان، تحلیل تکنیکال چارت این ارز دیجیتال نشان‌دهنده احتمال بالای صعود قیمت آن است. خط اندیکاتور MACD، خط سیگنال را به صورت صعودی قطع کرده که سیگنالی صعودی محسوب می‌شود. هیستوگرام این اندیکاتور نیز نشان‌دهنده وجود تمایل به خرید در بازار است.


شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز که به بالای سطح ۵۰ افزایش یافته، این چشم‌انداز صعودی را تایید می‌کند. اما باید توجه داشت که این اندیکاتور در حال نزدیک شدن به سطح اشباع خرید است.


سیر صعودی خطوط میانگین متحرک ساده ۲۰ و ۵۰ روزه در نمودار روزانه هم، از یک روند صعودی بلند‌مدت حکایت دارد.


انتهای خبر

0
0