آکادمی هلاکوئی
1400/07/06
23:40
تمجید ایلان ماسک از همستر، تریدر دوج کوین!

آقای Goxx ، یک همستر معامله گر رمزنگاری…

آقای Goxx ، یک همستر معامله گر رمزنگاری از آلمان، توجه ایلان ماسک(Elon Musk)، مدیرعامل تسلا(Tesla) را جلب کرده است.


یک میلیاردر کاریزماتیک، در توئیتی اخیر، در پاسخ به مقاله بی بی سی(BBC) که توسط بیلی مارکوس(Billy Markus)، بنیانگذار دوج کوین (Dogecoin) ارسال شده بود، از این جانور جونده به دلیل داشتن “مهارت های دیوانه” تمجید کرد.


این همستر که بعداز نام منسوخ شده صرافی ارز دیجیتال Mt. Goxx، نامیده شد، پس از پیشی گرفتن از سرمایه گذار افسانه ای، وارن بافت (Warren Buffett) ، شرکت S&P ۵۰۰ و حتی شرکت آرک (Ark) کتی وود (Cathie Wood) ، در سرتاسر جهان خبرساز شد.


آقای Goxx در اوایل ماه ژوئن(خرداد) با سفارش خرید استلار (XLM)، ترید ارز رمزنگاری شده را آغاز کرد. عملکرد حرفه ای او در ۱۷ سپتامبر(۲۶ شهریور) با سودهای تحقق نیافته ۱۳۶ یورو به اوج ۴۲ درصدی رسید.


همستر اتاق اداری خود را دارد، “Goxx Box” ، جایی که می تواند در هر زمان معامله کند.


او لیست ارزهای رمزنگاری شده را با کمک “چرخ نیت” انتخاب می کند. پس از آن، همستر باید انتخاب کند که آیا او می خواهد از طریق یکی از دو “تونل تصمیم گیری”، در طرف خرید قرار بگیرد یا طرف فروش. جلسات معاملاتی به طور مستقیم در Twitch پخش می شوند.


Dogecoin یکی از موفق ترین معاملات برای آقای Goxx بود. او در ماه جولای(تیر)، این میم کوین را خرید و در سپتامبر(شهریور) آن را با سود ۴۶ درصدی فروخت.


هویت واقعی سرپرست انسان همستر، ناشناخته است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0