پلکان بورس
1399/12/05
08:40
سر خط خبرها 5 اسفند 99 🔹جنت یلن وزیر خزانه داری آمریکا در خصوص خرید و فروش #بیت_کوین به مردم آمریکا هشدار داد. 🔹حسین شریعتمداری، مدیرمسئول کیه...

سر خط خبرها



۵ اسفند ۹۹



🔹جنت یلن وزیر خزانه داری آمریکا در خصوص خرید و فروش #بیت_کوین به مردم آمریکا هشدار داد.



🔹حسین شریعتمداری، مدیرمسئول کیهان: اختلاف پیش‌آمده به آسانی قابل حل بود و به این حجم از اعتراض علنی نیازی نداشت. خودداری ایران از اجرای پروتکل الحاقی یکی از دستاوردهای بزرگ ما در چالش هسته‌ای نزدیک به دو دهه است.گله دوستانه‌ای از نمایندگان معترض در میان است! و آن اینکه توافق مورد اشاره اگرچه امضای رئیس ‌سازمان انرژی اتمی را در پای خود دارد ولی باید می‌دانستند که مسئله‌ای با این اهمیت نمی‌تواند بدون دخالت و نظر شورای عالی امنیت ملی تهیه شده باشد.



🔹منابع ایران در کره‌جنوبی ۷میلیارد دلار و ژاپن ۵/ ۱میلیارد دلار است. در دوره پساترامپ شرایط برای انتقال ارز و خرید کالاهای مورد نیاز، تسهیل شده است؛ این موضوع می‌تواند فشار تامین منابع ارزی را در بازار داخل کاهش دهد.



🔹سخنگوی کاخ سفید: منتظر پاسخ ایران به پیشنهاد اتحادیه اروپا هستم. جن ساکی: ما اقدامات بیشتری در مورد توافق هسته‌ای نخواهیم داشت و منتظر مذاکرات برنامه ریزی شده در گروه امضا کنندگان برجام هستیم.



🔹بانک مرکزی پیشنهاد اصلاح برخی مواد اساسنامه صندوق ضمانت سپرده‌ها و آیین‌نامه میزان و نحوه دریافت حق عضویت در این صندوق را به هیات دولت ارائه کرد.



🔹نوبت اول نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۵ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور ۱۹۶ نفر از نمایندگان آغاز شد.



http://T.me/pelekanbourse



انتهای خبر

0
0