ارزینکس
1400/07/03
09:41
💢 مروری بر پروژه REVOLVE 🔘 پروژه REVOLVE در حال باز تعریف بازیهای بلاکچینی است با یک اکوسیستم بازی قوی که به قلبت ایفای متصل می‌باشد. اکوسیستم باز...

💢 مروری بر پروژه REVOLVE



🔘 پروژه REVOLVE در حال باز تعریف بازیهای بلاکچینی است با یک اکوسیستم بازی قوی که به قلبت ایفای متصل می‌باشد. اکوسیستم بازی‌های REVOLVE هر گیمری را به ارائه نقدینگی و ارائه دهندگان نقدینگی را به انجام بازی‌هایREVOLVE تشویق می‌کند. در این بازی یک قرارداد سهام NFT وجود دارد که تضمین می‌کند تا همیشهNFR در این بازی ارزشمند خواهد بود و با توکن بومی این پروژه پشتیبانی می‌شوند و در هر لحظه که خواستند می‌توانند خرید و فروش را انجام بدهند.



🔘 این پروژه با پروژه SANDBOX وارد همکاری شده است که کاربران می‌توانند زمینه‌های مجازی را در SANDBOX خرید و فروش نمایند و با استفاده از پرتال‌های فضایی دو جهان بازی را به هم متصل می‌کند. کاربران می‌توانند کاراکترها را که به صورت NFT هستند خریداری کنند و با آنها به بازی‌هایی که قرار داده شده بپردازند و در صورت برنده شدن به کسب جوایز متعدد نائل شوند و برای آنهایی که نحوه فعالیت در مسابقات را بلد نیستند مکانی به عنوان تمرین قرار داده شده است. نکته جالب آنکه افراد با صرف هزینه که تقریبا بالا هم هست می‌توانند نسل جدیدی از nft را برای بازی کردن به وجود بیاورند.



🔘 در متاورس این بازی تعداد محدودی سیاره در یک منظومه وجود دارد که هر سیاره به قسمت‌های متفاوتی تقسیم می‌شوند و هر قسمت یک سرزمین مبتنی بر nft است که امکان انجام انواع کارها و یا اجاره دادن آنها وجود دارد.


علاوه بر بازی‌هایی که وجود دارد خود کاربران هم می‌توانند مطابق با سناریوهایی که دارند بازی به وجود بیاورند و ارائه دهند و علاوه بر پاداش از سمت کاربران از سمت موسسه و بنیاد این پروژه هم پاداش دریافت نمایند.



🔘 توکنومتری :


تعداد کل توکن‌ها تنها ۹۵ میلیون واحد است که با نماد RPG عرضه اولیه آن انجام شده اما هنوز عرضه عمومی آن آغاز نگردیده و نحوه تقسیم بندی آن به شرح زیر است :



🔰 ۱. تیم : ۱۲ درصد: بعد از هفت ماه، هر ماه ۱۶ درصد آزاد می‌شود.



🔰 ۲. مشاوران : ۸ درصد : بعد از ۲ ماه هر ماه ۱۶ درصد آزاد می‌گردد .



🔰 ۳. اوپریشن : ۹ درصد : بعد از ۳ ماه هر ماه ۵ درصد آزاد می‌گردد.



🔰 ۴. ذخیره توسعه دهندگان : ۲۰ درصد : بعد از نه ماه هر سه ماه ۳۳ درصد آن آزاد می‌شود.



🔰 ۵. شریکان : ۱۰ درصد : بعد از ۲ ماه هر ماه ۱۰ درصد آزاد می‌شود.



🔰 ۶. نقدینگی : ۴ درصد.



🔰 ۷. استیکینگ : ۳ درصد.



🔰 ۸. تبلیغات : ۸ درصد : بعد از ۲ ماه هر ماه ۱۶ درصد آزاد می‌گردد .



🔰 ۹. پیش فروش: ۱۲ درصد : ۵



🔰 ۱۰. فروش استراتژیک : ۱۱.۵ درصد : ۱۰ درصد در ابتدای عرضه عمومی باز می‌شود باقی هان هر روز به مدت ۶ ماه.



🔰 ۱۱. پیش فروش ۷.۵ : ۱۵ درصد در ابتدای عرضه عمومی باز می‌شود باقی هان هر روز به مدت ۳ ماه.



۱۲. فروش عمومی : ۴ درصد.




🔘 تیم :



موسس این پروژه دن جنس نام دارد این شخص هیچ گونه سابقه فعالیتی و زمینه‌ای در بلاک چین یا فعالیتی برای شرکت‌های متنوع را ندارد و تنها به مدت ۶ سال برای BLOD ACTION به عنوان طراح وبسایت کارکرده.



شخص بعدی لی پاتون است که این شخص به عنوان استراتژیست و مشاور فعالیت داشته و به عنوان مدیر بازاریابی دیجیتالی برای BLOD&RESOULT کار می‌کرده.

انتهای خبر

0
0