رمزارز نیوز
1402/11/25
10:23
احتمال لیکویید شدن پوزیشن‌های BNB در صورت افزایش قیمت!

با ادامه روند صعودی بازار ارزهای دیجیتال، قیمت بایننس کوین (BNB) نیز افزایش یافته و در حال حاضر به ۳۲۶.۹۳ دلار رسیده است. با این وجود شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد معامله‌گران با پوزیشن‌های لانگ با ریسک لیکویید شدن مواجه هستند.


تجزیه و تحلیل‌ها نشان می‌دهد که یک سطح لیکوییدیتی بین ۳۲۹ تا ۳۴۰ دلار وجود دارد. سطوح لیکوییدیتی، سطوح تخمینی هستند که ممکن است با رسیدن قیمت به آنها، لیکوییدیتی در مقیاس بزرگ به وقوع بپیوندد. این منطقه ذکرشده در نمودار زیر با رنگ آبی مشخص شده است.

fears-of-bnb-liquidations-loom-despite-bullish-sentiment

با این حال، این بدان معنا نیست که قیمت BNB در کوتاه‌مدت افزایش نخواهد یافت. به معامله‌گرانی که قصد دارند پوزیشن‌های لانگ باز کنند، توصیه می‌شود از اهرم‌های پایین استفاده نمایند.


داده‌های های‌بلاک‌کپیتال (HyblockCaptial) سیگنال‌هایی را از دلتای تجمعی سطح لیکوییدیتی (CLLD) ارائه کرده است. CLLD مجموع تفاوت بین تمام سطوح لیکوییدیتی لانگ و شورت است.


در زمان نگارش این خبر، CLLD برای BNB مثبت است.در بیشتر موارد، این موضوع به معنی احتمال کاهش قیمت است. در همین راستا قیمت BNB ممکن است تا ۳۱۵ دلار کاهش یابد. از طرفی داده‌ها نشان می‌دهند که حجم معاملات این توکن، ۱ میلیارد دلار افزایش یافته است.


اگر قیمت BNB در کنار حجم به افزایش خود ادامه دهد، این توکن ممکن است در کوتاه‌مدت به بالای ۳۲۷ دلار برسد. با این حال، اگر افزایش حجم با کاهش قیمت همراه شود، BNB وارد مسیری نزولی خواهد شد. در این صورت قیمت می‌تواند تا ۱۰ درصد کاهش یابد.


انتهای خبر

0
0