آرین تریدر
1399/11/22
13:18
📚تکنیکهایی #آموزشی (تابلوخوانی) » مفید و کاربردی : 1️⃣- تعداد معاملات 🔸به هیچ عنوان از این فاکتور برای نوسانگیری استفاده نمیکنیم زیرا فاکتوری کام...

📚تکنیکهایی #آموزشی (تابلوخوانی) » مفید و کاربردی :



۱️⃣- تعداد معاملات


🔸به هیچ عنوان از این فاکتور برای نوسانگیری استفاده نمیکنیم زیرا فاکتوری کاملا فریبنده است وتریدر را به اشتباه میاندازد بدلیل اینکه ممکن است یک تریدر در طول معاملات ۱۰بار سفارش دهد وجز تعداد معاملات قرار گیرد پس این فاکتور را ملاک نوسانگیری قرار نمیدهیم .



۲️⃣- حجم معاملات


🔸#حجم معاملات خیلی درانتخاب سهم برای خرید میتواند مهم و موثر باشد اولا یکی از نشانه های تغییر جهت روند سهم، معامله آن با حجم خیلی بیشتر از حجم ماه میباشد و مهمتر اینکه این حجم زیاد باید حتما در کف قیمتی باشد یعنی در حمایت معتبر و اگر فروشنده حقوقی و خریدار حقیقی باشد و قدرت با خریدار حقیقی باشد از نشانه های خوب رشد سهم میباشد ولی اگر در نزول خریدار سهم حقوقی باشد بیشتر نشانه حمایت از سهم است که پائینتر نزول نکند و خرید در سقف توسط حقوقی نیز اگر توام با پایین آمدن قیمت آخرین معامله از قیمت پایانی باشد و قدرت فروشنده حقیقی زیاد باشد یکی از نشانه های خروج پول هوشمند از سهم و احتمال اصلاح سهم بیشتر میشود .



۳️⃣- کادر برترین تقاضا


🔸سهم هایی که دارای خبر رانتی هستند را از این لیست میتوانید استخراج کنید بطوریکه اگر سهمی بعد از حدود ۸٪رشد چنانچه باز صعودی بود وفرصت ورود کردن داد میتوانیم رویشان حساب کنیم وبه عنوان گزینه خرید استفاده کنیم .



۴️⃣- کادر برترین عرضه


🔸سهم هایی که در حال اصلاح سنگین هستند انهارا در نظر بگیرید وچنانچه حجم خرید زیاد بود و صف فروش ان برچیده شد به عنوان گزینه واچ در نظر بگیرید و منتظر علایم بیشتر صعود برای ورود باشید .



۵️⃣- کادر بیشترین حجم معاملات


🔸چشم از این کادر بر ندارید با نگاهی به این کادر میتوان حمایتها ومقاومتها وحتی بعضی از سهم های شارپ که گروه ها روی ان فعالیت میکنند نیز پی ببرید به این صورت که چنانچه سهمی که نامش را کم میشنوید اگر در این لیست بود مطمئن باشید که دارد برایش اتفاقات خوبی میافتد .

انتهای خبر

0
0